Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lav mulighed for at kunne rykke specifikke fakturaer

+1
Hej

Synes det kunne være en stor og brugbar hjælp, såfremt man havde mulighed for at rykke for særskilte fakturaer og ikke nødvendigvis alle forfaldne, da der nogle gange er en dialog omkring nogle fakturaer, måske man kunne forestille sig at man i rykkerforslaget kunne vinge af hvilke fakturaer man vil/eller ikke vil rykke........................

MVH Jane
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Jane :)

Det er et super godt forslag du kommer med her og det er også noget vi har omtalt før herinde internt.

Forslaget er blevet accepteret af vores udviklere. Det er bare ikke planlagt endnu. Når jeg siger det ikke er planlagt, så er det fordi vi lægger planer for, hvad vi vil kigge på i den nærmeste fremtid. Typisk 1-2 år. Her er rykkere ikke kommet med. Derfor kan jeg ikke sige til dig, hvornår dette vil blive en prioritet. Det er dog også sådan, at vi løbende kan få mindre forslag ind i vores nuværende planlægning.

Det er her jeg vil arbejde på at få dette med, da det ville være super fedt at kunne dette. Det betyder dog også, at jeg ikke kan give dig garanti omkring, at vi vil kigge på det, men du skal vide vi har den på listen og det helt sikkert er noget, der giver mening at kigge på :)

Hvis jeg får den planlagt mere konkret, så skal jeg nok vende tilbage her på indlægget.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)