Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere vores ref. på samme faktura

0
Vi har ofte flere medarbejdere på samme faktura, og i den forbindelse er det for nuværende kun muligt, at trække vores ref. 1 med over i omsætningsstatistikken.

 Det betyder at hele omsætningen bliver sat på en medarbejder og ikke bliver fordelt pr. medarbejder som er på sagen.

Vi har sjældent mere end to medarbejdere på samme sag, men vores statistikker passer ikke helt, da beløb for udført arbejde ikke fordeles korrekt efter indsats.

Et ønske kunne være, at man kunne trække oplysninger over fra vores ref. 2 som ligeledes gik med i statistikken, men hvor man så kunne fordele procentvis omsætning til ref. 1 og 2, altså 50/50 eller 20/80.

Håber at dette er en mulig løsning at få sat op, og der frem til at høre om mulighederne fra jer.

/KSV
i Forslag » Andet af (120 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej KSV :)

Jeg er enig i, at det ville give rigtig god mening at kunne trække statistikker på begge to.

Jeg vil sige, at det ikke er en forespørgsel vi har haft stor efterspørgsel på, men jeg synes det giver super god mening, så jeg vil gerne prøve at tage den med videre til vores udviklere. Det er ikke en garanti for, at vi ender med dette, men det er første skridt på vejen i forhold til at få den videre.

Jeg opdaterer indlægget her, når jeg ved mere :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Jeg har nu vendt dit forslag med vores udviklere. Selvom det ville give mening at kunne inddrage flere medarbejdere, så er problemstilling omkring fordeling af omsætning mellem de to medarbejdere for stor til, at vi vil arbejde videre med den. Det kunne være et bud at lave det 50/50, men i og med det ikke altid er sådan og dit forslag går på at specificere det endnu mere præcist, så er konklusionen, at de ressourcer, der skal bruges på det er for stor kontra den værdi vi kan skabe på andre forslag.

Jeg vil derfor sætte forslaget som implementeres ikke. Du skal dog have tak for at dele dine tanker med os. Det er altid værdsat :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)