Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring > Daglig > Ny postering: Autocomplete predictive suggestions

+1

Hej e-conomic

Jeg har tit tænkt på, hvorfor der egentlig ikke ”Autocomplete predictive suggestions” på feltet ”Tekst” under Daglig: Ny postering?

Jeg oplever, at jeg tit skriver de samme tekster til mine bogføringer, f.eks. på min konto 3666: Hosting af software:

e-conomic.dk 3. kvt. 2017
e-conomic.dk 4. kvt. 2017
e-conomic.dk 1. kvt. 2018

Andre ville måske på den konto bare skrive:

e-conomic.dk
e-conomic.dk
e-conomic.dk

Det ville da være smart og tidsbesparende, hvis den slog op i tidligere ”Tekster” på den konto. Wiiii….

Lidt af det samme er jo allerede på ”Kontonr.” og ”Modkonto”.

Med venlig hilsen

Henrik

i Forslag » Andet af (650 points)

1 Svar

Hej Henrik :)

Det er et rigtig godt spørgsmål og en super fed pointe du kommer med.

Vi har allerede denne funktionalitet på bankdelen via autobank og den anden vej rundt med smart inbox. Så man kan sige vi har dækket os ind denne vej omkring. Det skal så siges, at den ikke kan finde alt og det ville den heller ikke kunne i direkte i kassekladden, men tanken er rigtig god.

Jeg vil dog sige, at vi har de to andre funktionaliteter, som mere eller mindre kan det samme og vi derfor ikke på nuværende tidspunkt vil kigge på dette. Det er ikke fordi jeg er modstander af ideen. Jeg kan se en masse potentiale, men det vil bryde med de arbejdsgange vi har prøvet at sætte op med Smart Inbox og autobank.

Der er selvfølgelig huller, som hverken passer til smart inbox eller auto bank, men for nu vil vi fokusere på at automatisere de nuværende arbejdsgange.

Jeg vil dog gemme din ide til fremtiden, da jeg sagtens kan se, hvad tankegangen ville være, så tak for det.

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)