Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Styk-kontrol ved indscanning savnes

0
Hej

Scannede bilag som trækkes samlet fra PC til indbakke er ikke uproblematisk.

Der er bilag som kommer på fejlliste og kan trækkes over enkeltvis, men er de nu med alle sammen ?

En nem løsning kan være:

På indbakken er der et tælleværk over de ikke sete bilag. Det bør kunne skabes et menupunkt under prikkerne, således at de sete bilag bliver u-sete igen og dermed kommer med i tælleværket. F. eks. kan man i en emailboks læste mails til u-læste.

En styk-kontrol vil minimere tidsforbruget og man undgår, at man først opdager de savnede bilag i forbindelse med bankafstemningen. Det er ikke hensigtsmæssigt, at skulle åbne en stribe pdf-filer som kun er døbt med dato/tidspunkt for scanning.

Kan I oplyse om jeres forventninger til leveringstidspunkt?
i Forslag » Bilagshåndtering af (140 points)

1 Svar

Hej Svend :)

Nu er der gået nogle dage siden du har skrevet dette. I mellemtiden er den funktion du efterspørger kommet. I hvert fald som jeg forstår dig.

Hvis der er bilag som fejler, så vil der komme en menu lige under din indbakke, hvor der står 'indsendte med fejl' - der er også en lille rød prik ud fra.

Det skal sige, at den kun optræder, hvis der ligger bilag, som er fejlet.

Vil det løse din udfordring? Hvis du er i tvivl om, hvor den ligger eller hvad jeg helt præcist mener, så må du endelig spørge ind! For nu vil jeg betragte forslaget som gennemført. Hvis jeg tager fejl, så sig må du lige rette mig :)

Rigtig god weekend!

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)