Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontoudtog med ekstra kolonne til opsumerende saldo

+2
Vi synes at det er nødvendigt at forbedre kontoudtog, således at der kommen en ekstra kolonne til opsumerende saldo på kontoudtoget.

Man kan næsten sige at det skal indeholde samme oplysninger som når vi bruger excel eller inden vi bruger "vis kontoudtog" men skal selfølgelig have LOGO og det pæne look som kontoudtog har i layout.

Det er så kunden kan få et bedre oveblik.

Hvis vi er flere der mener det samme, så kan i skrive jeres mening her :-)
lukket som en kopi af: Kontoudtog til debitorer
i Forslag » Andet af (160 points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Det er noget vi har snakket om før og vores udviklere har accepteret, at det giver mening at kigge på dette. Vi har snakket om det før fordi andre brugere også har ytret, at de ønsker dette. Du kan se indlægget her.

Der er dog ikke sket noget konkret i sagen, så lige nu ligger det blot på en liste over ting, som vil give mening at kigge på.

I og med det endnu en gang er blevet bragt af jer brugere, så vil jeg prøve at skubbe lidt til sagen for at se, hvad jeg kan gøre. Det er ikke en garanti for det kommer lige med det samme, men det er helt sikkert vigtigt, at du bidrager her på vores forum, så vi kan se, at flere brugere ønsker dette.

Jeg vil vise dette indlæg hen til det oprindelige for at skabe et bedre overblik her på forum :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Dette er en meget basal funktion, som alle regnskabs programmer bør have som minimum. Vi mener det har høj prioritet at få gennemført, og samtidig en oversigt over hvilken faktura er forfaldet. Kontoudtoget trænger til en overhaling så hurtigt som muligt