forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

e-conomic log ind efter pause

+1
Mange nettjenester - såsom banker og e-conomic, logger brugeren af sikkerhedsmæssige årsager af, når man har været inaktiv i en nærmere bestemt periode. Fint nok.

Men fornylig har jeg bemærket, at hvis jeg vender tilbage til et åbent e-conomic vindue, der har været inaktiv i længere til, få jeg over til at arbejde videre - måske at oprette en ny postering, for så halvvejs under en indtastning at e-conomic logger mig af og beder mig om at logge på igen.

Det er fint med automatisk logge af - men kunne den ikke indrettes således, at når logge-af tidspunktet passeres (mens man ikke arbejder i e-conomic men har vinduet åben - måske i baggrund) at e-conomic selv går over til logge-ind igen vinduet, således at man ikke fejlagtigt tror at man bare kan arbejde videre, for så at blive forstyrret midt i en indtastning 30 sekunder efter?

Det vil (efter min mening) være nemmere for brugeren at arbejde med!

mvh/Adrian
spurgt 12 Jan i Forslag » e-conomic generelt af channel6dk

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.

i gang× 4
løst× 92
besvaret× 145
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.