forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

ordre nr i bankafstemning

0
Hej.

Vi har en virksomhed som består af to virksomheder.

En hvor vi sælger køkkenfornyelser hos kunden, hvor vi holder kunden i hånden hele vejen og en anden og støt voksende del er vores webshop til gør-det-selv folket.

Vi sidder med en kæmpe udfordring i bankafstemning, da det er ordre nr der fremgår i banken kolonnen til højre, men i kolonnen til venstre i economic er det faktura nummeret. Vi har utrolig mange enslydende ordre så beløbende er det samme og derfor bruger vi ALT for meget tid i jeres system på at afstemme.

Vores ordre bogføres automatisk i economic når vi afslutter og hæver beløbet i banken(Danske Bank)

Vi har fået af vide at det ikke kan lade sig gøre at få ordre nummeret til at fremstå i venstre kolonne....

Så vores forslag er at skab muligheden for at ordre nummer kan fremstå i begge kolonner. For at lette afstemningen.

Mvh

Køkkenfornyelse.dk
spurgt 11 Jan i Forslag » e-conomic generelt af Køkkenfornyelse
Hej Køkkenfornyelse
Jeg går ind for dit forslag.
Jeg har selv foreslået noget tilsvarende her på forummet.
Se
https://forum.e-conomic.dk/18211/guf-for-webshoppere-abonniner-og-udviklere?show=18211#q18211

Desværre er det ikke folk, der har været ude i det rigtige erhvervsliv, som bestemmer, hvad der er godt, og hvad der er skidt, så jeg tror dit forslag er forgæves. Desværre!

mvh
Finn
e-consultic.dk

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.

i gang× 4
løst× 92
besvaret× 145
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.