Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilføjelse af produktblade (PDF)

+1
Hej Economic,

Jeg kunne virkelig godt bruge en funktion hvor jeg til hver af mine produkter kunne tilføje et produktblad i form af en PDF. Jeg administrere alle oplysninger om mine varer i lagermodulet og ville derfor være træt af hvis jeg skulle ligge alle mine produktblade i en folder udenfor Economic.

I første omgang har jeg blot brug for at kunne tilknytte dem produktet og så hente dem når jeg f.eks. skal sende det til en kunde eller printe det ud, men det kunne også være smart hvis man kunne tilvælge på et tilbud f.eks. at medsende link til produktbladet.

Pft.

Jacob
i Forslag » Lagerstyring af (150 points)

1 Svar

Hej Jacob :)

Det kunne være rigtig smart at have det hele samlet i e-conomic.

I forhold til at knytte dem til varen, så er det ikke noget, der vil komme på nuværende tidspunkt. Vi har før snakket om at udbygge denne vej, men i første omgang vil der blive kigget på andre ting. Derfor vil der ikke komme denne kobling direkte på varen.

Mit bedste bud på, hvordan du kan håndtere dette er ved at oprette kategorier i din inbox (hvis du har modulet). Disse kategorier kan du dele op varegrupper, eller hvad der giver mening for dig og så lægge disse PDF'er herned.

På den måde vil du have dem i e-conomic. De vil bare ikke være knyttet direkte til varen.

Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør dette, så må du endelig sige til.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)