Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox er meget langsom til at skifte mellem PDF’er , hvilket skaber forvirring.

0
Når man har en hel bunke af bilag liggende i f.eks. indbakken, så går der nogen gange temmelig lang tid fra at man trykker på et andet bilag til det rent faktisk vises. Jeg formoder det er indlæsningstid eller noget i den retning. Problemet er bare at det bilag man kom fra, at det bliver hængende indtil det nye er indlæst – og det er meget forvirrende.

Kunne man ikke lade det bilag man kom fra forsvinde fra at blive vist i det øjeblik man trykker på et andet bilag – og eventuelt (luksus) erstatte af et eller andet der indikere at systemet arbejder (progressbar eller ”wheel of death”)…
i Forslag » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge :)

Det lyder rigtig irriterende.

Jeg vil medgive dig, at den en gang i mellem kan være lidt langsom, men jeg har ikke hørt om, eller selv oplevet, problemet i det omfang du beskriver. Jeg vil sige, at det på nuværende tidspunkt ikke er tiltænkt at kigge på dette, men jeg vil mene, at vi skal kigge på, at det virker så langsomt for dig.

Jeg vil derfor høre om du har mulighed for at ringe herinde på 88 20 48 40? På den måde kan vi en supporter med ind på din aftale og lave en test af det hele.

Hvis du ikke har tid eller lyst til dette, så er det også helt fair. Hvis du ikke kan ringe herinde, så ville det være helt perfekt, hvis du sende en video af problemet til mig på info@e-conomic.dk - så vil jeg prøve at tage en snak med teknikken :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Jeg prøver at lave en video ved lejlighed... lige P.t. har vi ikke så mange bilag i ubehandlede - så problemet er ikke så tydeligt.