Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Gør det muligt med negativt antal varer på tilbud

+2
Kan I ikke gøre det muligt at have et negativt vareantal på et tilbud. Vi bruger det f.ex. når vi tager en vare tilbage i en byttehandel.

Det vil e-conomic dog ikke godtage i et tilbud. Men der kan godt være et negativt antal på faktura.

Håber I kan rette denne fehl
i Forslag » Andet af (760 points)

1 Svar

Hej Kim :)

Jeg kan sagtens se en situation, hvor det er nødvendigt at sende en vare den anden vej. Det er sådan, at du i e-conomic ikke kan sætte et minus antal på tilbud/ordre, hvis du bruger lagermodulet.

Uden at du får den helt lange tekniske forklaring af, hvad der sker inde bagved i programmet, så er der taget et bevidst valg om, at man ikke skal kunne gøre dette. Det gav problemer rent teknisk for dele af programmet.

Det er derfor ikke betagtet som en fejl, at man ikke kan skrive det minus, hvis du har lagermodulet.

Mit tip herfra er, at du kan skrive beløb i minus frem for antal. Det er så vigtigt, at den vare du tager retur ikke er en lagervare, da det vil påvirke dit lager.

Du skal efterfølgende ind og lægge denne vare på lager, hvis du ønsker det :)

Jeg håber det giver mening, hvordan du kommer rundt om det på denne måde, hvis ikke, så spørger du endelig ind.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)