forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Afdelingskoder i kvikkladde

0
Jeg undrer mig over det ikke er muligt at tilføje afdeling i kvikkladden?

Når jeg importerer løn fra f.eks danløn, mangler der at komme afdeling på, og for at få afdeling tilføjet er jeg nødsaget til at åbne hver postering for at tilføje afdeling??

Eller er der en indstilling jeg ikke kan finde?
spurgt 3 Jan i Spørgsmål » e-conomic generelt af Jpoulsen (250 points)

2 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål :)

Det er ikke noget du gør forkert. Denne mulighed findes ikke i kvikkladden. Kvikkladden er rigtig god til hurtigt at taste posteringer ind, men det er ikke kladde vi har fokus på at udvikle mere på nuværende tidspunkt.

Det er altså en kladde der er i systemet, men den har en begrænset anvendelse og det er som sagt ikke på planen at gå ind og ændre i den.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du en god ide til, hvordan vi kan gøre vores bankafstemning endnu bedre?
- Skriv din ide her
besvaret 3 Jan Spørgsmål af Jesper Mieritz (46,180 points)
Tak for svar.
Det er ærgeligt, så kan man åbenbart ikke taste hurtigt når man kører afdelinger. :)
og så mangler supporten lige at foreslå at du lægger lønkørslen ind i en selvstændig kassekladde istedet. Lige der skulle afdelingerne komme med. De gør i hvert fald når du bruger Bluegarden
besvaret 9 Jan Spørgsmål af Jimmy FFB medlem (2,520 points)
Hej Jimmy
Bruger danløn og synes desværre ikke jeg kan se det virker når den kører i egen kassekladde.:)
Hej Jimmy og Jpoulsen :)

Først og fremmest tak til Jimmy for at byde ind med et glimrende forslag til, hvordan du kan gøre det endnu nemmere.

Jeg er i gang med at undersøge, hvorvidt det er muligt at angive dette i Danløn, så du slipper for angive det efterfølgende. Jeg skal nok vende tilbage, når jeg har fået svar fra Danløn :)
Hej igen :)

Så har jeg fået svar. Det er sådan, at Danløn i dag har lagt en funktion ud til at kunne gøre dette, så timingen kunne næsten ikke være bedre.

Jeg fik forklaret, hvordan du gør af en ansat hos Danløn, så den får du lige her:

Du finder punktet under Virksomhed / Afdelinger, og knytter medarbejder på ønsket afdeling under Medarbejder / Generelt.

Jeg håber det kan løse din udfordring. Hvis det driller, så må du meget gerne prøve at hive i Danløn, så kan det være de kan komme med en lidt mere uddybende forklaring, men det skulle altså være muligt nu :)