Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Overførsel af IBAN overførsler fra E-conomic til banken

+1
Hejsa

Jeg modtagere fakturaer fra udlandet, hvor betalingen skal ske til modtagers IBAN kontonummer i modtagers valuta.

Når jeg skal overfører betalinger til banken vil jeg derfor gerne have disse betalinger med - men da man kun kan se EN valuta af gangen under "BANK", "BETALINGER", så misser vi ofte de udenlandske betalinger...

Kan I ikke gøre denne liste valuta uafhængig - så man kan se ALLE betalinger.... Så kan I altid lave en kontrol af, at den enkelte overførsel til banken kun indeholder en valutakode, hvis det er det der er udfordringen for jer...

I får i hvert fald ikke mig til at bladre 57 valutakoder igennem enkeltvis for finde de potentielle udenlandske betalinger...

 

Hilsen Jørgen
i Forslag » Andet af (710 points)
lukket af 🔒
Hej Jørgen :)

Vi har nu lavet eksport af betalinger på en måde, så du meget nemmere kan gennemskue, hvilke betalinger du mangler. Hvis du klikker på valuta feltet, så vil der i en drop down nu kun vises de faktura, som der rent faktisk er ikke-eksporterede betalinger i. Det er også lavet så smart, at du kan eksportere alle betalinger for en bestemt valuta. Efterfølgende vil systemet automatisk vise næste ikke-eksporterede valuta. Det bliver den ved med indtil alle valuta er eksporteret eller slettet.

Du kan selvfølgelig også vælge bare at hoppe videre til næste valuta, hvis du ikke ønsker at eksportere alt :)

Lad mig endelig høre, hvis der er noget ved denne funktion, som ikke giver mening.

1 Svar

Hej Jørgen :)

Det er en rigtig god pointe du kommer med her og jeg er enig i, at det er meget uoverskueligt at finde de forskellige betalinger i selve betalingsmenuen. Vi er på nuværende tidspunkt i gang med at kigge på, hvad vi skal ændre for at gøre dette nemmere. Der er ikke lagt en konkret plan eller løsning, men du skal vide, at vi er opmærksomme på problemet og vi undersøger sagen :)

Jeg vil lukke dit indlæg her med henvisning til dette indlæg, da de omhandler samme sag. Det betyder ikke sagen er lukket, men jeg henviser til dette for at skabe et bedre overblik her på vores forum.

Mange tak for at byde ind på vores forum!

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)