Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vise tekstlinjer i oversigt på faktura/ordre/tilbude

+1

Hej E-conmic,

Når man i stedet for at taste varenummer kan benytte Beskrivelse og skrive fritekst kunne i så ikke sørge for at trække denne tekst med ud i oversigten når man mini-åbner en tilbud/ordre/faktura.

 

Vi ser blot blanke linjer... 

 

i Forslag » Andet af (2.3k points)

2 Svar

Hej Kasper :)

Det giver da meget god mening, så jeg vil prøve at tage den med videre til vores udviklere.

Jeg vil sige, at dette er noget vi har haft ret stor efterspørgsel på, så det er ikke sikkert, at forslaget vil blive gennemført, men som sagt, så synes jeg det giver mening og derfor vil jeg gerne se på, hvad vi kan gøre :)

Mange tak for at komme med input til os!

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Kasper :)

Jeg har nu fået vendt dette med vores udviklere.

Det var enighed omkring, at det ville give mening at kigge på dette. Det er dog sådan, at dette er noget vi har haft meget lille efterspørgsel efter og derfor må vi også rette prioriteringen herefter.

Det betyder, at vi for nu ikke vil arbejde videre med dette, da vi har andre sager liggende, hvor flere brugere har ytret et ønske til at de ønsker disse forbedringer. Jeg vil dog ikke afvise ideen. Jeg vil derimod gemme den i vores idebank, hvor vi gemmer gode forslag til fremtiden, men som vi ikke planlægger at kigge på nu.

For nu vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke, da det ikke ville være retvisende at beholde en status som overvejet. Vi har nemlig overvejet og kommet til den konklusion jeg beskriver herover :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Det lyder som at i vælter rundt i ideer.

Jeg foreslår i måske melder ud hvilke ideer i så reelt får udviklet med et roadmap.

Som jeg kan se i jeres releases  http://forum.e-conomic.dk/seneste-opdateringer

Så er det reelt set kun lavet 7 rettelser i jeres system i januar og februar måned
 - men ingen nye features. ( tænker udelukkende e-conomic.dk )

Jeg synes ikke at tilføje en ny valuta i syriske pund er en feature?

i December kom der 2 nye features til regnskab...


Så hvad er det helt konkret i arbejder på for nogle smarte funktioner som har højere priotet og rammer flere brugere?
Hej Kasper,

Det kan du tro vi gør. Vi får rigtig, rigtig mange gode forslag her på vores forum. Nogle af disse forslag er meget specifikke. Andre rammer stort set alle brugere. Nogle er små forbedringer, som vil spare folk en lille mængde af tid, mens andre er mere banebrydende og kan helt kan ændre arbejdsgange.
Oven i det skal vi overveje, hvor mange ressourcer vi bruger på det. Kan vi nå at løse tre små på samme tid som et stort. Jamen hvor får brugeren så mest ud af det?
Det er derfor meget svært at finde en balancegang mellem, hvad vi skal udvikle. Der er ingen tvivl om, at vi gerne vil udvikle så mange forslag som muligt, men vi kommer aldrig i nærheden af at kunne indfri alle forslag og derfor er vi nødsaget til at sortere i dem. Det er rigtig ærgerligt for alle dem vi må sige nej til, men det er nu en gang de kriterier vi arbejder under.

I forhold til at åbne for vores road map, så er det noget vi har snakket om før, men vi har et meget skiftende roap map og mange af de små forslag bliver egentligt først taget med på listen med intervaller på under en måned. Derfor kan der komme en ny funktion om en måned, som endnu ikke er planlagt.
Det gør det selvfølgelig svært for jer brugere at følge med og svært for os at opdatere omkring, hvad vi laver. Dette er forholdvis ny tilgang til tingene, som vi har prøvet af for at være mere fleksible i forhold til små forslag som kan opstå mere akut. Det er samtidigt et forsøg på hele tiden at have de mest relevante og værdiskabende forslag forrest. Det betyder så også, at gamle forslag kan ligge længe, hvis vi vurderer, at nye forslag har mere værdi.
Det er selvfølgelig gode og dårlige sider ved alt, men denne proces fokuserer på hele tiden at arbejde med relevante problemstillinger, som specielt i en branche som software kan ændre sig med utrolig kort tid. Nogle behov bliver måske også løst af mere langsigtede projekter, da vi helt ændrer på den måde i arbejder. Dette skal også tænkes ind, når vi lægger vores road map.
Vi har selvfølgelig også et langsigtet roap map med større sager, som bliver planlagt i bedre tid, men her snakker vi helt nye moduler som Smart inbox, vores nye Market til apps, eller noget helt trejde.

I forhold til vi ikke har udviklet ny funktionalitet, så er jeg langt fra enig. Jeg vil herunder liste dem op for dig :)

Salg: Visningen af åbne kundeposteringer er blevet opdateret med nye ikoner og et bedre overblik, der viser de samme ikoner for alle posteringer.

Rykkere: Når du lavede en rykker 2, blev der ved en fejl automatisk tillagt rente af rykkergebyret og renten fra rykker 1. (Input fra forum)

Ud over det har vi lavet forholdvis mange forbedringer af vores apps. Fair point det ikke er e-conomic.dk, men det er trods alt en forbedring af produktet, e-conomic, og er yderst relevant for en tid, hvor arbejde på farten via smart phones er i højsædet.

Så har vi forbedringer som endnu ikke er kommet på siden, så dem kan du selvfølgelig ikke tage højde for, men du får dem her af mig:

Abonnement: Spærring af abonnement (denne er ikke kommet på listen endnu)

Smart inbox: tjek på leverandørnummer og leverandørfaktura har været bogført før.

Søgninger: En forbedring af 'gå til' - søgningen.

Projekt: Tillad flere cifre på aktivitetsnummer.

Smart inbox: Alle vedhæftede bilag som ikke kunne sendes ind ligger i en mappe, hvor man kan gensende, eller hive bilaget ned på sin computer og prøve igen.

Market: Vores Market er live, som er spændende ny markedsplads til app, som kan hjælpe alle brugere.
Her har vi for nyligt tilføjet ratings, så er det muligt at give anmeldelser af apps, hvilket vil hjælpe andre brugere.

Oven i alt dette har vi arbejde på højtryk med alt omkring GPDR, hvilket har/er en utrolig krævende opgave. Man kan diskutere om det er en forbedring, men det er i hvert fald også noget der skal tages højde for :)

For at runde af, så kan jeg sagtens sætte mig ind i, at det kan virke frustrerende, hvis du har specifikke ønsker til programmet og jeg vil altid gøre alt jeg kan for at hjælpe dig videre, men jeg kan ikke love dig, at du få den funktionalitet du ønsker på alle punkter.
Jeg håber dette kan være med til at klargøre, hvordan vi arbejder og hvorfor vi tager de beslutninger vi gør.

Stil endelig spørgsmål, hvis der skulle være noget :)
Fint svar, men det har været oppe før med disse felter blandet andet når man bruge lager-modulet og over føre en ordre til faktura kan man ikke se ordre-nr. uden at skulle åbne fakturakladderne..

Samtidig vis i blev lidt bedre til at opdater jeres bruge om opdateringerne ville i kunne slippe for at vi følger der ikke sker nået.
Jeg er helt enig i, at dette også ville afdække det problem du beskriver her. Det er i og for sig det samme med abonnementsmodulet og projekt, så der er helt sikkert mening i at kigge på dette. Det var dog ud fra min egen observering, at jeg tænkte dette kunne være relevant. Jeg er ikke bekendt med, at der har været tidligere forslag omkring dette, men jeg må også erkende, at jeg ikke kender til alle de tidligere indlæg. Det er selvfølgelig vores arbejdsgange, der førhen ikke har været gode nok til at fange dette, hvilket vi også har prøvet at forbedre over det sidste års tid. Men jeg tager det helt sikkert med i overvejelserne, hvis andre brugere også ønsker denne mulighed.

I forhold til opdateringerne, så kunne jeg ikke være mere enig. Noget af det jeg har brugt en del tid på i de seneste par måneder er helt sikkert, at vi skal være bedre til at vise dette. Det er indtil videre kommet til, at vi har fået det med i vores nyhedsmail, bedre opdatering af vores liste (endnu ikke helt optimal), samt andre tiltag som er i støbeskeen.
Der vil derfor i fremtiden helt sikkert være mere fokus på dette.