Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valg af default kassekladde for bilag i smart inbox.

+4
Det er lidt fjollet at man ikke kan vælge hvilken kassekladde smart inbox benytter som default…

Jeg har fået at vide, at det er et spørgsmål om hvilken kladde der er oprettet som den første – men det er jo lidt uheldigt  når man allerede har oprettet adskillige kladder, som man helst ikke vil til at sætte op igen (feltrækkefølger, nummerserier osv.) – så måske man burde kunne vælge hvilken kladde smart inbox skal bruge som default.
i Forslag » Bilagshåndtering af (3.4k points)
lukket af 🔒
Hej Helge

En lille opdatering herfra.

Kassekladderne i smart inbox vil nu blive sorteret ligesom rækkefølgen på dine kassekladder under regnskab. Førhen var det efter, hvilken rækkefølge de var oprettet i.

Det betyder du kan gå ind under alle indstillinger -> regnskab -> kassekladder. Herinde kan du ændre, hvilken rækkefølge de ligger i. Det vil sige den kassekladde du har øverst er den som vælge per default :)

1 Svar

Hej Helge :)

Jeg er helt enig i, at det ville være smart at kunne per default vælge en bestemt kassekladde til overførsel. Det er også vi arbejder på herinde. Det er ikke blevet lagt i planen endnu, men det er helt sikkert noget vi er opmærksomme på, at en del af jer brugere ønsker, så den ligger højt på listen over forbedringer til smart inbox.

I forhold til en løsning nu og her, så kan du gøre det du beskriver med at skifte opsætning. Det er helt fair du ikke er tryg ved at flytte det, men du er altid velkommen til at ringe herind og tage en snak med supporter, så i kan gøre det sammen.

Jeg vil samtidigt gøre dit opmærksom på, at man kan låse sine kladder til bestemte posteringstyper.

Lad os antage, at den første kladde du har er til finansbilag, den næste til leverandørfaktura og betalinger, og den sidste til kundeindbetalinger. Her kan du vælge at den til finansbilag udelukkende kan oprette den posteringstype. Så vil alle faktura i din inbox, som bliver forslået til leverandørfaktura per automatik vælge den til leverandør, da de andre ikke kan oprette disse typer.

Det kan også være en løsning på udfordringen her og nu. På den lange bane er vi som sagt opmærksomme på dette.

Jeg vil lukke dette indlæg med henvisning til dette, for at samle det et sted. At jeg lukker det har ikke noget med sagens status at gøre herinde internt. Det er udelukkende for overblik her på forum :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)