Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kundeliste med rabatsatser

0
Jeg vil gerne kunne udskrive en total kundeliste, som viser
kunder med fast rabat (kundestamkort/øvrigt/rabat i %)
samt deres respektive rabatsats.

Vil være en stor hjælp i.f.m. eksempelvis ændring
af procenterne, så jeg ikke skal ind på alle kundekort
for at konstatere, hvem der har rabat (har ca. 3000 kunder)

Er der hjælp at hente...
i Forslag » Andet af (500 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Charlotte smiley

Jeg kan sagtens forstå din tankegang og det giver rigtig god mening at have det.

På nuværende tidspunkt er der ikke en god løsning på dette, da vores muligheder til eksport ikke indeholder rabatsatsen på kunder.

På den lange bane vil jeg dog sige, at det giver mening at få rabat med i eksport og derfor vil jeg tage en snak med vores udviklere omkring dette.

Det er dog ikke noget du skal forvente en løsning på her og nu. Hvis det er et akut behov, så skal du altså ikke vente på dette.

Ikke desto mindre, så vil jeg sætte dit forslag til overvejes indtil jeg har fået vendt dette internt.

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Charlotte :)

Jeg beklager den lange svartid. Jeg har afventet vores udviklere for at se om der ville komme prioritering af eksport/import. I første omgang er dette ikke kommet med i planerne og derfor vil vi heller ikke arbejde videre med dit forslag. Jeg vil derfor sætte det som implementeres for nu.

Når vi en dag kommer til at kigge på eksport/import, så giver det rigtig god mening at inddrage dette. Jeg vil derfor gemme ideen, men samtidigt lige fortælle dig, at det ikke er noget du skal forvente lige rundt og hjørnet.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)