Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Inbox - visuel visning

0
Situation:

Der er sendt bilag til den specielle email adresse hos E-conomic vi har fået tildelt. Jeg er logger på E-conomic og vil gerne have disse bilag gjort synlig i indbakken. Jeg trykke på inbox ikonet i øverste linie. Systemet arbejder. Desværre er dette ikke synligt, hvorfor jeg trykker mange gange.

Under regnskab er der en funktion indscanning, hvor der kan trykkes på "overfør til indbakke" herefter kører et hjul, der viser, at systemet arbejder.

Forslag

I inbox ønskes en funktion, der visuelt viser, at systemet arbejder med at overføre indsendte bilag til indbakken. Er der ingen bilag gives svaret "ingen bilag at behandle" eller anden tekst.

Hver gang systemet arbejder er det optimalt at det er synligt for brugeren - en visuel visning.
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

1 Svar

Hej Kirsten smiley

Jeg kan sagtens sætte mig ind i en situation, hvor man sidder og venter på, der måske vil komme et bilag fordi man ikke kan se, at systemet arbejder på at hente dem.

Den nye inbox fungerer på den måde, at der i et tidsinterval automatisk bliver hentet bilag ind, hvor du førhen skulle ned og manuelt hente dem ind. Jeg mener den laver et kald på at hente dem ca en gang i minuttet. Det kan også være hver 2. min, men det ligger lige deromkring. Hvis du gerne vil have det præcise svar her, så finder jeg gerne ud af det.

Derfor arbejder den hele tiden på at hente bilag. Det er uagtet om der er noget på vej, så visning af om systemet arbejder vil betyde, at vi skulle vise systemet hele tiden står og arbejder. Det kan så give et misvisende billede af, at den står og arbejder på at hente noget, uden der er noget at hente.

Jeg vil derfor ikke implementeret forslaget ud fra en betragtning omkring, hvordan systemet arbejder. Ydermere så har vi andre forslag på smart inbox, som har haft større efterspørgsel end lige præcis dette.

Samtidigt vil jeg dog sige, at jeg sagtens kan forstå din problemstilling og det er et rigtig godt forslag. Så tak for at byde ind med dine erfaringer. Det er altid værdsat.

Rigtig god dag.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)