Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fejl i ubetalt beløb på fakturaoversigt i app's??

0
Det ser ud til at saldobeløbet under ubetalte fakturaer, i både IOS og Android app's, ikke tager højde for f.eks.  delindbetalinger.  I alt fald er det det fulde beløb fra fakturaerne der står som ubetalt og ikke kun den skyldige saldo - kan det være rigtigt??

Det stemmer på "hjem" oversigten i den almindelige browserversion, så det er vist kun på app's den er gal...

I øvrigt ville det være fedt om man under rapporter i browserversionen kunne se alle ubetalte fakturaer i sorterbar listeform - eventuelt med direkte link til kundens kontokort m.v.
lukket som en kopi af: App debitorer
i Spørgsmål » Andet af (3.4k points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Helge :)

Jeg har prøvet at teste det du beskriver. Som jeg forstår det, så har du en faktura på fx 1000 kr.

Så kommer der en betaling på 500 kr, som du udligner med fakturaen. Herefter skal den skyldige saldo vises som 500 kr og ikke 1000 kr.

Hvis jeg har misforstået dig, så må du meget gerne rette mig.

Jeg har som sagt testet det og hos mig viser app'en og browserversionen samme resultat. App'en skal dog lige lukkes og åbnes igen før den har opdateret beløbet.

Derfor vil jeg høre om, hvad du gør når du laver din indbetaling? Så vil jeg prøve at kigge på, hvad der kan være gået galt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Se venligst de to billeder...




De er nok svære at i tråden, så hent dem eventuelt her (put www foran) .esee-ftp.dk/FTP/diff.jpg
esee-ftp.dk/FTP/Diff2.jpg
Hej Helge :)

I forhold til det udestående beløb på de enkelte faktura, så har du helt ret. Det er jeg i gang med undersøge lidt nærmere.

Beløbet som ikke stemmer overens på app'en og hjemfanen vil jeg tro stammer fra en kreditnota. Kreditnota bliver ikke vist på hjemfanen, men de bliver medtaget i app'en. Kunne det være grunden til difference hos jer? :)