Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opret bedømmelse af dårlige betalere

+1
i Forslag » Andet af (760 points)
status opdateret af 🔒
E-conomic. Jeg synes I skal få lavet en lignende funktion hurtigst muligt. Pas på I ikke bliver overhalet af Dinero.

2 Svar

Hej Kim :)

Jeg kan sagtens se ideen i at have dette. Jeg kan dog også godt se nogle dårlige sider ved det. Personligt synes jeg, at man skal passe meget på med at lave sådanne tiltag, hvis ikke de er nuanceret nok til at give et retvisende billede.

Når det er sagt, så er det rigtig god tanke bag at gøre dette, og det er helt sikkert også derfor vores kollegaer fra dinero har kigget denne vej.

Vi er pt. i gang med at kigge på at optimere mange af vores online medier inkl. vores forum og jeg synes dette kunne være et sted, hvor det giver mening at have det. Som jeg læser det, så har dinero det inde i applikationen og er kun tilgængeligt for deres kunder i det den store pakke. Her mener jeg, at vi skal gøre det tilgængeligt for alle, hvis vi ender med at lave en sådan løsning.

I 2018 vil vi arbejde meget mere med vores online medier og jeg håber og tror på, at vi kommer til at lave en masse nye og gode tiltag. Her vil jeg helt bestemt smide dette forslag med videre. Hvordan det hele lander i sidste ende kan ikke give dig et præcis svar på, men jeg smider det på listen og så tager vi snak omkring det internt.

Mange tak for dit forslag og rigtig godt nytår :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

I forhold til dit forslag her, så har der været meget snak om dette herinde. Det er en større opgave vi har liggende. Som det er lige nu er løsningen ikke klar. Vi har heller ikke planlagt, hvornår vi skal kigge på det. Du skal dog vide, at det er noget vi er opmærksomme på, men samtidigt vil jeg også sige, at det ikke er funktion du skal sidde og vente på. 
Jeg vil derfor sætte forslaget til implementeres ikke, da vi ikke kan sige noget konkret på nuværende tidspunkt. Hvornår vi kommer tilbage til dette tør jeg ikke love noget om.

Du skal have tak for at komme med dit input her. Der er helt sikkert noget værdi at hente her, men det bliver ikke i denne omgang.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)