forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Omdøbe finanskonti

0
Er det i e-conomic muligt at omdøbe finanskonto ?

Har søgt på emnet uden held.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Helle Madsen
spurgt 15 Dec, 2017 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Helle Gejl Madsen

1 Svar

Bedste svar
Hej Helle

Du kan omdøbe finanskonto i regnskab/kontoplan og stå på den konto

som du ønsker omdøbt derefter rediger(blyant) skrive ny kontonavn og gem.

Mvh Annette Jørgensen

annettej@post.tele.dk
besvaret 15 Dec, 2017 Bogføringshjælp af Annette Jørgensen
valgt som bedste svar 21 Dec, 2017 af Jesper Mieritz
Tak for info. Til info var det ikke ny navngivning - men nyt kontonr. jeg ville give. Og det fungerer i det ene selskab (ved at gå på kontoplan via Indstillinger). Men det fungerer ikke i de andre 2 selskaber. Kan det være nogle rettigheder på mit brugernavn, der er sat forskelligt op i de tre selskaber ?
Jeg får beskeden "Konto kan ikke omdøbes". Jeg HAR sikret mig at det ikke er fordi, der er andre konti, der har samme kontonr. som jeg skal omdøbe til.
Hej Annette
Indstillinger (orange hjul) > Alle indstillinger > Kategorier og enheder > Ændring af numre > Konti - sæt flueben.
mvh
Finn
e-consultic.dk
Perfekt. Tak til dig Finn!
Mvh. Helle
løst× 5
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.