Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Advarsel ved kreditmaks eller overforfaldne fakturaer.

0
Burde man ikke blive advaret hvis man opretter en ordre til en kunde der har overforfaldne fakturaer eller er over kredit maks?

 

Det er jo lidt uheldigt, først at opdage at kunden er i kreditmaks, når man skal til at fakturere en ordre der allerede er leveret!
i Forslag » Andet af (3.4k points)
lukket af 🔒

1 Svar

Hej Helge :)

Det giver rigtig god mening at kigge på kreditmaksimum før man skal sende den afsted.

Sidste år startede vi også på at kigge på dette, men pga. tekniske udfordringer, så blev det lagt på hylden igen. Et af mine mål for 2018 er at bringe dette op igen. Jeg vil derfor betragte dit forslag som overvejes, da jeg ikke kan garantere noget før vores udviklere har lagt en plan for det, men du skal vide, at vi har det på listen og det er noget vi gerne vil kigge på. Tidshorisonten vil jeg ikke give dig et konkret svar på, men ligeså snart jeg ved noget, så skal jeg nok give lyd fra mig.

Vi har samme forespørgsel her. Det er gammelt indlæg, men du skal vide, der er sket meget siden der, så du skal ikke lægge for meget i datoen. Jeg vil lukke dette indlæg og henvise til det andet for at skabe et bedre overblik her på vores forum.

Rigtig godt nytår :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)