Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kreditorer fakturaer indscanning, se flere fakturaer

0
kreditorer fakturaer, som man har indscannet ønskes søges frem for en periode og derefter kan man ønske at se flere af dem eller alle for den periode på den enkelte kreditor.

nu kan man kun se en faktura af gangen.
lukket
i Forslag » Andet af (400 points)
Hej
Det er ønsket flere steder
1. sted:
Rapporter, leverandørkontokort
2. sted:
Regnskab, leverandører. Posteringer på konto
Hej Anne-Mette og tak for dit svar :)

Er det sådan, at du søger disse frem og på den ene eller anden måde gerne vil kunne markere flere faktura og herefter åbne en pop med alle faktura i?

Hvis jeg har forstået det rigtigt, kan jeg så lokke dig til at uddybe i hvilken arbejdsgang dette ville være svært? Det hjælper mig rigtig meget, når jeg skal arbejde videre med forslag internt, hvis jeg forstår hele arbejdsgangen bag et forslag.
hej Jesper
jeg vil gerne om du vil ringe mig op, det er ikke til at forklare pr. besked. 87521451
på forhånd tak.
Hej Anne-Mette :)

Jeg beklager jeg ikke har haft ringet endnu.
Har du til i morgen mellem 11-14? Hvis ikke må du meget gerne skrive, hvornår det passer dig, så prøver jeg at rykket nogle ting herinde, så det kan lade sig gøre :)

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Hilsen Jesper.
hej
fint med i morgen. Jeg vil gerne om du kan nå det inden kl. 13... ellers fint med man/tirs/ons 8-14 i næste uge.
Hej Anne-Mette. Det bliver først i næste uge. Jeg håber det er okay med dig :)
fint. god weekend

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Anne-Mette :)

Jeg er ikke helt sikker på, hvor du er henne i e-conomic. Kan jeg lokke dig til at uddybe, hvilket sted i e-conomic du står og hvad du klikker på?

Jeg håber du er frisk på det, så jeg kan give dig det bedst mulige svar :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
valgt som bedste svar af