forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kreditorer fakturaer indscanning, se flere fakturaer

0
kreditorer fakturaer, som man har indscannet ønskes søges frem for en periode og derefter kan man ønske at se flere af dem eller alle for den periode på den enkelte kreditor.

nu kan man kun se en faktura af gangen.
spurgt 14 Dec, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Anne-Mette
Hej
Det er ønsket flere steder
1. sted:
Rapporter, leverandørkontokort
2. sted:
Regnskab, leverandører. Posteringer på konto
Hej Anne-Mette og tak for dit svar :)

Er det sådan, at du søger disse frem og på den ene eller anden måde gerne vil kunne markere flere faktura og herefter åbne en pop med alle faktura i?

Hvis jeg har forstået det rigtigt, kan jeg så lokke dig til at uddybe i hvilken arbejdsgang dette ville være svært? Det hjælper mig rigtig meget, når jeg skal arbejde videre med forslag internt, hvis jeg forstår hele arbejdsgangen bag et forslag.

1 Svar

Bedste svar
Hej Anne-Mette :)

Jeg er ikke helt sikker på, hvor du er henne i e-conomic. Kan jeg lokke dig til at uddybe, hvilket sted i e-conomic du står og hvad du klikker på?

Jeg håber du er frisk på det, så jeg kan give dig det bedst mulige svar :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 27 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz
valgt som bedste svar 3 Jan af Anne-Mette
i gang× 4
løst× 92
besvaret× 143
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.