Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Nyt sidelayout

0
Nyt sidelayout, hvor man har mulighed for at lægge et billede ude i siden, som efterfølgende kan låses fast, som så følger med når man scroller ned på ens hjemmeside..

Vi er en dyrehandel med salg af loppemidler, som allerede benytter os af Jeres website, og der er nogle krav fra lægemiddelstyrelsen, at man skal kunne se Deres logo hele tiden - på de sider, hvor der nu er lægemidler på, og der kunne det være fantastisk hvis man kunne oprette det her layout, så det var muligt..

Evt. hvis der er andre brugere som har nogle løsninger eller erfaringer, så vil det være dejligt med hjælp.

Glædelig Jul

Klausens Dyrehandel
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Det er ikke muligt at låse et billede fast, så det følger sidens dynamik. Du kan dog sagtens lægge et billede ind som bliver vist på siden. Her skal man så rulle forbi logoet, for at det bliver vist.

Det er ikke i planerne at lave et dynamisk billede som du beskriver her. Det er heller ikke noget vi har haft efterspørgsel på og på den baggrund vil jeg afvise dit forslag og sætte det som implementeres ikke.

Det er dog stadig vigtigt du skriver herinde på vores forum, så vi har en ide om, hvad i brugere ønsker. Hvis det er noget vi vil opleve en større efterspørgsel på, så ved jeg, at du også ønsker det. Indtil videre vil jeg som sagt ikke gå videre med forslaget.

Rigtig godt nytår :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)