Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox

0
Vi bruger idag ibistic, men overvejede kort om smart inbox kunne løse vores behov.

Jeg mangler muligheden for at systemet kan dele  faktura linjer ud på forskellige kontoer. Således at hvis vi modtager en faktura fra Tømmerhandlen med skruer og arbjedstøj, så kan jeg sætte hver sin konto ud for de to linjer
i Forslag » Bilagshåndtering af (300 points)

2 Svar

Helt enig, jeg har efterspurgt det samme. Samme mulighed mangler i overfør til kassekladde fra bankafstemning. Det er ikke holdbart at man kun kan lave halvdelen for derefter at skulle finde posteringen i bogføringskladden for at lave resten

 

Hilsen Susan
Forslag af (2.1k points)
Hej Rune og Susan :)

Jeg kan godt se, hvad ideen skulle være ved at fordele på flere linjer. Dette gælder både for bankafstemningen og smart inbox.

Den første del med smart inbox og fordeling har jeg vendt med udviklere, hvor ideen blev afvist fordi andre forslag omkring smart inbox var højere prioriteret. Som tingene er nu, så er det ikke planen at udbygge dette. Hvis det kommer, så bliver det i hvert fald tidligst i 2019. Derfor vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke.

I forhold til fordeling på bankafstemningen, så er det en sag vi lige nu går og overvejer. Jeg har for nylig vendt den med vores udviklere igen. Den blev ikke afvist, men der er heller ikke lagt en konkret plan. Derfor har jeg ikke noget godt svar i forhold til, hvad vi ender med, men det er lige nu noget vi snakker om herinde.

Jeg håber i får en glædelig jul og et godt nytår :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)