Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart inbox og lager?

0

Hvad er planerne egentligt for smart inbox i forhold til lagermodul (vareleverandørfakturaer)?

Lige nu kniber det jo en del med det smarte, hvis man også har lagermodulet…

i Spørgsmål » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge :)

Jeg vil ikke afvise det er noget, som kommer på planen i fremtiden, men som tingene er nu, så er det ikke noget der er besluttet af lave endnu. At lager og Smart inbox skal spille er derfor noget, som ligger langt ude i fremtiden. Uden at det overhovedet er planlagt, så kan jeg sige, at det i hvert fald ikke bliver 2018 og nok heller ikke 2019. Med andre ord. Det er ikke noget du skal gå og vente på. Hvis vi kigger på det, så er det tidligst 2019, men som sagt kan de sagtens blive senere end det.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Ærgerligt… det virker jo ellers ret oplagt at smart inbox også skulle kunne genkende varenumre…

Måske i burde overveje at få ansat lidt flere programmører – jeg mener, hvis i allerede nu kan se at jeres road-map er fyld helt op til en gang i 2019, så…

Go' weekend...
Hej Helge :)

Vores planer er lagt for 2018. Det mener jeg også de burde være. Det er kun en fordel at være klar over, hvor vi vil sætte ind.
Der er ikke lavet planer for 2019. Det er også derfor jeg ikke men sikkerhed kan sige, hvad der kommer til at ske der.
Jeg kunne dog forstå på vores udviklere, at den del med lager er noget længere ude i tiden. Det skyldes, at vi først og fremmest skal have forbedret vores scanner, så den kan aflæse linjerne korrekt. Efterfølgende skal det så integreres med e-conomic.

God weekend til dig også :)
Hej igen Jesper,
Hvordan kan det egentligt være at i ikke offentliggøre jeres road-map? – jeg mener hvis den alligevel er mere eller mindre lagt for 2018, så kunne det måske være nyttigt for os brugere at vide hvad vi kan forvente i løbet af det næste års tid…
Der er jo mange andre softwareudviklere der helt åbent lægger deres road-maps frem – det er jo også en god måde internt at lave nogle mere bindende deadlines, som jo oftest gør udviklingen mere målrettet.
Det er noget vi har snakket om før og jeg er langt hen ad vejen enig i, at det ville give mening at gøre det offentligt.
Det er dog sådan, at vores roadmap ændrer sig en del efter det er lagt. Derfor er jeg 'bange' for, at folk kan forvente ændringer, som måske ikke kommer alligevel. Så det er mest et spørgsmål om at vi ikke kan forventningsafstemme godt nok i forhold til de lagte planer.  
Der er derfor vi har valgt ikke at lægge det ud til alle kunder, selvom det kunne være super fedt at gøre dette.

Hilsen Jesper Mieritz
Hej Jesper,
Men er det ikke netop en af grundene til at det er en god ide at offentliggøre – på den måde er man (i og jeres udviklere) jo nok mere målrettede, hvis altså i har ”forpligtiget” jer i en eller anden retning.
Jeg kan selvfølgeligt godt se komforten i at kunne ændre planer løbende – men set fra et brugerperspektiv, så er det måske ikke specielt optimalt – det er da’ langt bedre at ha’ noget håndgribeligt, frem for en masse måske og vi overvejer…
Du skal holde for øje at der jo er en hel kommunikationskæde hos jeres brugere der også skal tilfredsstilles – altså forstået på den måde, at administrator i de virksomheder der benytter economic, jo løbende bliver spurgt af de enkelte brugere, i virksomhederne, til hvad og hvornår ting sker – og som det er nu, så er det eneste svar der kan gives – at det aner man ikke…
Noget helt andet er jo, at i måske kan få flere til at skifte til eller vælge economic, hvis man på forhånd kan se at nogle af de funktioner man måske syntes man mangler i systemets nuværende form, at de rent faktisk er i pipeline…
Hej igen
Jeg er slet ikke uenig i det du skriver. Jeg er generelt tilhænger af, at vi er så transparente som muligt.
Jeg kan sagtens følge dine argumenter, men vurderingen herinde fra har altså været, at vores udviklere ikke vil gå ud og lave et specifikt roadmap til vores brugere.
Helt overordnet kan jeg dog sige, at vi kommer til at kigge en del på vores apps på iOS og android.
Vi kommer også til at kigge på nye moduler fra Visma. Heriblandt et system til betalinger og et modul til et godkendelsesflow.
Ud over det, så vil der blive lagt en del ressourcer i forhold til vores nyste tiltag, Market.
Løbende i gennem året er der også sat tid af til at forbedre kernen af e-conomic. Altså gå ind og optimere på nuværende processer.

Det er et meget overordnet bud på, hvad vi kigger på og det er som sagt med forbehold for, at der kan ske ændringer.

Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men jeg håber trods alt det kan give dig en ide om, hvad vi som udgangspunkt vil kigge på til næste år :)