Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kunne skrive ud direkte for oversigten

0
Hej e-conomic

Det kunne være SÅ godt at have en udskrift "knap" helt ude på "oversigt" niveau ved faktura, ordre og tilbud, så man ikke behøver hverken at krydse af og vise / gå ind og rette for at kunne få udskrevet.

Venlig hilsen
Anita
Subcolor
i Forslag » Andet af (910 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Anita :)

Bare for at være sikker. Er det selve faktura, tilbud og ordre du gerne vil udskrive via oversigten?

Så kan du nemlig hakke dem af ude til venstre i menuen og trykke på 'vis valgte'. Så får du vist alle PDF'er og herfra kan du printe alle på en gang.

Hvordan vil det hjælpe dig? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper
 
Ja det er oversigten, men det er blot når man ønsker enkelt udskrivning, og uden at man behøver at vise/krydse af og gøre den handling. En knap ude ved siden af “rediger” “kopier” “slet” funktionerne på linieniveau. Der kunne lige være en “print” også. Det ville være dejligt, så man kommer dirkte til printdialogen.

Venlig hilsen
Anita Gamskjær
Subcolor
Hej Anita :)

Det giver meget godt mening at kunne se fakturaen direkte i oversigten.
Jeg kan godt se at du er nødt til at klikke den af ude til venstre og så klikke 'vis valgte', og det selvfølgelig være nemmere, hvis det blot var et tryk.

Jeg vil dog vurdere, vi på andre forslag kan skabe mere værdi end at lave en funktion, der reducerer to klik til et klik.

Derfor vil jeg afvise dit forslag. Ikke fordi det er en dårlig ide. Det er egentligt en meget god ide. Der er bare andre forslag, som vil skabe mere værdi :)

Hilsen Jesper Mieritz