Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart-inbox forbedringer

+4
Hej E-conomic

Når man har scannet sine bilag ind i e-conomic via smart-inbox. og man kan oprette posteringer, ville det være smart hvis man kunne hæfte til et project derinde så man ikke skal ændre det i regnskab, og ligeledes at den tekst der bliver skrevet bliver overført til posteringerne i regnskab, så man ikke skal ændre det hele der inde.

Lige nu synes jeg ikke det er nemmere at bruge smart-inbox, men kun at bruge indscanning da jeg skal ændre på for meget inden jeg kan bogføre bilagene.

Mvh. Natasja
i Forslag » Andet af (300 points)
Det samme drejer sig om afdelinger - det er ubrugeligt hvis man ikke kan bogfører på sine projekter/afdelinger i en arbejdsgang.

Hej Natasja og Eskaarup, 

Mange tak for jeres feedback i sin tid. Det er meget værdifuldt for os, når I skriver til omkring, hvad I føler vi mangler. På baggrund af, at I før har vist interesse, så vil høre om I vil med til at give mere feedback?

Vi arbejder lige nu på en større opdatering. Vi er så langt med opdateringen, at jeg vil tilbyde jer, at I kan komme en testversion af det før tid. På den måde kan I være med til at påvirke om opdateringen giver mening for jer. Opdateringen indeholder flere forbedringer som vi har arbejdet på ud fra den feedback vi har fået. 

Vi vil meget gerne samle noget feedback ind før vi ruller det ud til alle. 
Ville I være interesseret i at komme med på testen? 
I skal være klar over, at jeg har en forventning om, at I vil være med til at bidrage med feedback, hvis I skal med på testversionen. 

Det er selvfølgelig helt valgfrit om I gerne vil være med på testen og hvis I ikke ønsker at være med til at levere feedback, så er det helt fair. Omvendt får I en rigtig god mulighed for at påvirke udviklingen på forkant.

Hvis I er interesseret, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

I skal I første omgang blot skrive, at I er interesseret i at være og hvilke(n) aftale(r) I gerne vil have testen på. Der vil efterfølgende komme mere information omkring, hvordan det kommer til at fungere. 

Jeg ser frem til at høre fra jer, hvis I er interesseret. 

Hilsen Jesper Mieritz smiley

1 Svar

Hej Natasja :)

Vi har før vendt mulighederne for at få projekt og afdeling direkte inde i smart inbox. Det er indtil videre ikke blevet prioritet at kigge på en løsning for dette. Det skal dog siges, at det er nogle punkter vi har skrevet ned til vores plan for udvikling. Derfor er ideen ikke afvist, men jeg vil sætte det som implementeres ikke, da vi ikke har en konkret for, hvornår der bliver kigget på dette.

Jeg er helt med på, at det gør jeres arbejdsgang nemmere, hvis i får det direkte derinde, så jeg kan sagtens forstå jer.

Jeg vil dog ikke gå så langt til at sige, at det er ubrugeligt. I min verden er det trods alt nemmere blot at tilføre afdeling/projekt efterfølgende end at skulle oprette det hele for bunden, så jeg mener stadig, at der er massere værdi at hente med smart inbox.

I skal dog begge have tak for at komme med inputs til vores program. Når jeg ved mere omkring, at vi nærmer os en løsning, så skal jeg nok give lyd fra mig.

Glædelig jul :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)