Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hurtigere adgang til kontaktpersoner under kunder

0

Det ville være rigtigt rart om man kunne få en nemmere adgang til kontaktpersoner under kunder – f.eks. samme måde som under leverandører…

Under leverandører har man det lille ikon (mand med telefon) i højre side af leverandørens line, hvorimod man under kunder skal ind i ”flere” for at finde kontaktpersoner…

Det ville være super sejt om man også havde det lille ”mand med telefon” ikon på kundelinjen.

i Forslag » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge :)

Det ville selvfølgelig være lækkert, hvis de funktioner man skal bruge er nemt tilgængelige i programmet. Vi har førhen haft en snak omkring, at disse skal være brugertilpasset og at folk derfor helt selv kan vælge, hvad der skal vises.

Det var egentligt en ide, der er opbakning til, men sagen har indtil videre ikke fået tildelt ressourcer til at blive løst og det vil ikke komme i løbet af 2018. Derfor har dette lange udsigter. Jeg er med på, at du blot vil have kontaktpersonen ud, men det vil ryge under samme sag som at lave alle felter brugertilpasset.

Samtidigt er det kun et ekstra klik, der skal til for at få få dem frem. Det er selvfølgelig bedre, hvis man kan slippe for det ekstra klik, men vi har andre forslag på tegnebrættet, som skaber mere værdi end dette og derfor får de højere prioriteringer.

Jeg vil derfor sætte dit forslag som implementeres ikke, men jeg går ind tilføjer til sagen omkring brugertilpasset ikoner, at der har været endnu en forespørgsel på dette :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)