Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




printe liste med alle fordelingskabeloner i 2017

0
Hej alle sammen.

I 2013 kunne man printe en liste over alle de fordelings skabeloner

den så ca. sådan her ud

1 HST04sttv NN

2 HFR2A 1 sal fr NN

3 DS lån fordeling

osv

Ifølge Chat afdelingen kan man ikke det mere !!!

ER DER NOGEN DER KENDER EN GENVEJ??

Her regner det

mvh

Hans
i Spørgsmål » Andet af (160 points)

2 Svar

Hej Hans :)

Jeg vil starte med at sige 2013 er før min tid i e-conomic, men jeg har forhørt mig hos nogle af mine kollegaer, som var her dengang. Ingen kan huske om funktion fandtes dengang. De var dog ikke sikre, så jeg vil ikke afvise, at muligheden kunne have eksisteret dengang.

Det er dog sådan, at du i dag ikke kan trække en liste med fordelingsskabeloner, så du er blevet korrekt informeret af chatten.

Jeg vil dog spørge lidt ind til, hvad du skal bruge denne liste til? Det kan være vi kan finde på noget som kan hjælpe dig alligevel, men det kræver jeg ved, hvorfor du ønsker at gøre det. Hvis du er frisk på det, så skal jeg nok gøre, hvad jeg kan for at finde en løsning. Jeg lover ikke en løsning, men jeg lover at kigge på det.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)


Når du sidder med sådan en liste, har jeg mulighed for at se hvilke skabeloner der er i brug og hvilke der bør slettes, opgaven opstår fordi vi må skifte bogholder og den tidligere bogholder ikke har opdateret listen, så var opgaven at listen skulle opdateres inden den nye bogholder overtager arbejdet, let mente jeg, men listen kan ikke genereres mere, derfor dette indlæg

På den liste jeg har vedlagt kan du se at den stammer fra e-conomic.dk

på forhånd tak

Det regner ikke mere.

Spørgsmål af (160 points)
Hej igen
Der må være en tekstfil som indeholder denne liste, er der nogen der ved hvad den hedder?
Jeg savner en løsning stadigvæk
det sner ikke mere, alt er hvidt :-)
Hej igen godt nytår
jeg blev næsten lovet en løsning sidste år :-)
Hvordan går det?
Nu venter revisoren på en løsning
og jeg savner den også
mvh
Hans
Hej igen :)

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. Det er sådan, hvis du svarer dit eget indlæg via 'svar', så svarer du egentlig dig selv og derved får jeg ikke besked om, at du har svaret. Det er vores platform, der er lidt dumt.
Men jeg følger op på alle sager der ikke er lukket, så jeg fanger heldigvis sager som disse. Det bliver bare med lidt lange svartider.

I forhold til din problemstilling, så må jeg stadig sige, at man ikke trække denne og liste. Det er heller ikke en funktion vi har planer om at udbygge. Hvis i vil tjekke jeres fordelingskabeloner, så må i ind i regnskab - kassekladde -> ny postering -> klik på fordelingskabelonen. Der kan i løbe dem gennem og se, hvilke du ønsker at beholde eller rette i.

Det vil være den bedste løsning på nuværende tidspunkt.
Tak for det, så må vi forlade e-conomic.dk, det var ellers et godt program, for hvad er det næste der ikke virker.
Hej igen

Jeg ville være rigtig ked af, hvis vi skulle komme til et punkt, hvor i ikke længere føler e-conomic er den bedste løsning for jer.
Jeg vil understrege, at i kan se alle jeres skabeloner og rette i dem direkte inde i kassekladden. Hvis du er tvivl om, hvordan du gør dette, så vil vi meget gerne ringe dig op og gå det gennem med dig :)

Det ændrer dog ikke på, at du ikke vil kunne trække en liste med dine skabeloner på den måde du ønsker det. Det vil jeg holde fast i.