forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

printe liste med alle fordelingskabeloner i 2017

0
Hej alle sammen.

I 2013 kunne man printe en liste over alle de fordelings skabeloner

den så ca. sådan her ud

1 HST04sttv NN

2 HFR2A 1 sal fr NN

3 DS lån fordeling

osv

Ifølge Chat afdelingen kan man ikke det mere !!!

ER DER NOGEN DER KENDER EN GENVEJ??

Her regner det

mvh

Hans
spurgt 6 Dec i Spørgsmål » e-conomic generelt af Particulier2017

2 Svar

Hej Hans :)

Jeg vil starte med at sige 2013 er før min tid i e-conomic, men jeg har forhørt mig hos nogle af mine kollegaer, som var her dengang. Ingen kan huske om funktion fandtes dengang. De var dog ikke sikre, så jeg vil ikke afvise, at muligheden kunne have eksisteret dengang.

Det er dog sådan, at du i dag ikke kan trække en liste med fordelingsskabeloner, så du er blevet korrekt informeret af chatten.

Jeg vil dog spørge lidt ind til, hvad du skal bruge denne liste til? Det kan være vi kan finde på noget som kan hjælpe dig alligevel, men det kræver jeg ved, hvorfor du ønsker at gøre det. Hvis du er frisk på det, så skal jeg nok gøre, hvad jeg kan for at finde en løsning. Jeg lover ikke en løsning, men jeg lover at kigge på det.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen

Jesper Mieritz

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 6 Dec Spørgsmål af Jesper Mieritz

Når du sidder med sådan en liste, har jeg mulighed for at se hvilke skabeloner der er i brug og hvilke der bør slettes, opgaven opstår fordi vi må skifte bogholder og den tidligere bogholder ikke har opdateret listen, så var opgaven at listen skulle opdateres inden den nye bogholder overtager arbejdet, let mente jeg, men listen kan ikke genereres mere, derfor dette indlæg

På den liste jeg har vedlagt kan du se at den stammer fra e-conomic.dk

på forhånd tak

Det regner ikke mere.

besvaret 6 Dec Spørgsmål af Particulier2017
Hej igen
Der må være en tekstfil som indeholder denne liste, er der nogen der ved hvad den hedder?
Jeg savner en løsning stadigvæk
det sner ikke mere, alt er hvidt :-)
løst× 1438
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.