Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vareoverblik per lokation (inkl. i ordre, bestilt, etc.)

0
Jeg mangler det overblik som der er på selve vare-overblikket med antal på lager (beholdning), bestilt, i ordre etc. Udfordringen er, at når man kigger på en "vare" så får man det fulde lagertal på tværs af lokationer, men fx med et lager i Danmark og et i Italien, så er det ikke altid lige til at styre... og hvis man bruger lageroptællingsrapporten under rapporter, så har man ikke ordre info med... dvs det ville være fint om man kunne

A/ i sit "vare view" kunne få et filter med lokation så an

eller

B/ i lageroptællingen kunne få på lager(beholdning), i ordre, til rådighed, bestilt med på overblikket

/Morten
i Forslag » Lagerstyring af (360 points)
Hej E-conomic

Jeg savner i den grad også en yderligere filterfunktion under lager/varekontokort på lokationer.

Jeg vil gerne kunne få et varekontokort hvor jeg kan se på hvilken lokation den enkelte postering er lavet.

Vil det være muligt?

VH

Grith Høegmark

EINFACH ApS

1 Svar

Hej Morten :)

Jeg kan godt se din problemstilling i forhold til at have flere lokationer.

Til at starte med, så vil jeg lige prøve at høre om du kan bruge genbestillingsrapporten?

Her har du beholdning fordelt på lokationer (hvis du sætter flueben i 'vis lokationer'), du har 'i ordre' og du har 'bestilt'.

Det kan sagtens være du allerede har kigget på denne, men for en sikkerheds skyld, så vil jeg høre, hvordan denne passer dig.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Lokation på varekontokort
Hej - ja der gik lang tid før jeg fik svaret på denne... og hold da op der er mange ønsker til lagermodulet som man godt kunne ønske sig... og dette filter er også på listen... det er bare ikke hensigtsmæssigt at skulle trække rapporter for at få overblik - det bør man skulle kunne i en simpel oversigt som "lager"... så nej - kan ikke bruge genbestillingsrapporten...
Hej Morten

Jeg kan se at der er flere ønsker om at kunne se lokationer på varekontokortet, så jeg vil prøve at tage det op igen med vores udviklere. Vi har et møde på mandag og du vil høre fra mig efter det

Rigtig god weekend til dig