Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vejl. kostpriser

0
Jeg er ny E-conomic bruger. Vi har store problemer med lagerværdier, og jeg kan læse mig frem til, at et af problemerne kan være, at vi i mange i tilfælde ikke har oprettet vejl. kostpriser, eller helt forkerte vejl. kostpriser, hvorved det kan gå helt galt bl.a. ifbm. registrering af kreditnotaer osv.

Jeg har derfor sat mig for, at der nu skal vejl. kostpriser på på alle vores varer - men hvordan får jeg nemmest en oversigt ud over de varer hvor der mangles kostpriser eller hvor vejl. kostpriser er misvisende.

Er der mulighed for selv at tilføje kolonnen på vareoversigten (så at jeg nemt kan hente samlet oversigt over i Excel - og dermed kan indkredse hvilke varer jeg skal have lagt vejl. kostpriser på).

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Helle Gejl Madsen
i Spørgsmål » Lager af (250 points)

1 Svar

Hej Helle :)

Det er helt rigtigt at kostpriserne godt kan drille i lagermodulet.

Jeg synes den nemmeste måde er ved at trække det hele ud i excel, så du har en kolonne med vejlende kostpris.

Så kan du løbe excel filen gennen og se om alt ser rigtigt ud.

Måden du gør det på er ved at trykke på alle indstillinger -> virksomhed -> eksporter data -> downloader lister enkeltvis (krypteret) -> send data -> vælg vare.csv.

Herinde har du en kolonnen i excel, hvilket jeg også forstår som den løsning du er ude efter. Hvis jeg er helt galt på den, så må du endelige sige til. Det samme, hvis du har spørgsmål.

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Perfekt! Super godt svar faktisk - som er nemt at følge. Jeg har haft en meget lignende case for min forretning http://linkshoppen.dk/koeb-linkbuilding/ så fedt!
Det er jeg super glad for du siger, Lasse! Fedt det bare kører :)