Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




datofelt i fakturalinje

+2
hej.

syntes vi mangler et dato felt i fakturalinjer, så man kan sætte forskellige datoer på de forskellige linjer i sin faktura.

eksempel:

1/12 kosulentarbejde

15/12 ekstern kosulentarbejde

16/12 tlf rådgivning

må indrømme at det er en smule gammeldags at der ik engang er oprettet et dato felt der endnu ;) så mon ik det var på tide vi fik den lavet :D
i Forslag » Andet af (170 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Du har helt ret i, at der ikke eksisterer et felt til dato.

Det er dog sådan, at du sagtens kan skrive en fritekst på dine varelinjer, så dette kommer med. Det kan enten være i forlængelse af varenavn eller i beskrivelse. Denne løsning har jeg set mange andre brugere anvende.

Hvordan vil det virke for dig?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
hej Jesper

ja det er jeg godt klar over at man kan, men vi vil rigtig gerne have et dato felt som er separat da det ser en del mere proff ud end at taste det i teksten?? :)
Hej igen og tak for din opfølgning :)

Det er fair du ønsker et felt til det. Jeg vil gerne prøve at gå videre med dit forslag. Det skal dog siges, at der er en udfordring med dette i forhold til, at der ikke blot skal laves et felt til at taste det. Det skal også synliggøres på fakturaen, hvis jeg forstår dig korrekt.

Derfor skal der laves en helt ny kolonne til dette. Jeg vil dig som sagt gerne prøve at tage dit forslag med videre til vores udviklere. Indtil videre vil ejg sætte status til overvejes :)
Hej igen :)
Jeg har nu vendt dit forslag med vores udviklere og det er blevet besluttet, at vi vil lægge vores ressourcer på andre funktioner end dette. Det betyder, at jeg for nu vil sætte forslaget som implementeres ikke.
Endnu engang tak for at byde ind, selv om det ikke blev i denne omgang vi efterkom dit ønske :)