Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bankoverførsel til USA

0
Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne overføre penge til en amerikansk bank.

Må 2 til 3 gange om måneden lave en manuel betaling

Kunne forstå på jeres supporter at der skulle laves aftale med FEDWIRE.

Jeg tænker, at jeg ikke er den eneste der skal overføre penge til USA.
i Forslag » Andet af (160 points)

3 Svar

Lav en fiktiv Leverandør med de nødvendige oplysninger.

Når du vil overføre penge, simulerer du en leverandørfaktura i en af dine kladder. Derved dannes en bankbetaling, som du kan downloade og sende til din bank.

Slet derefter den fiktive leverandørfaktura og brug bankafstemningen til at overføre posteringen fra banken til en af dine kladder. Hvis det er en koncernoverførsel må modkontoen vel være en mellemregning eller lign.
Forslag af (26.5k points)
Jeg har ikke brug for en løsning jeg allerede anvender, så uvidende er jeg ikke, men en løsning så man ikke skal lave manuelle betalinger fordi jeres system ikke kan håndtere det.

Det er tydeligvis jer der skal få opdateret jeres system.
Forslag af (160 points)
Beklager min kommentar. Det var i den bedste mening. Og den er/kan anvendes automatisk.
Iøvrigt er jeg ikke tilknyttet e-conomic på nogen måde.
Hej Kurt :)

I forhold til at danne betalinger til udlandet, så er det rigtigt, at der forskellige ting på plads inden vi kan gøre dette.

Jeg kender ikke de præcise tekniske ting inde bagved de forskellige systemer, men jeg spurgte vores mand på området og der nogle ting med bankerne som skulle falde på plads før vi kan lave det.

Indtil dette er faldet på plads, så er det ikke muligt at danne disse filer og jeg vil derfor afvise dit forslag for nu. Jeg vil ikke afvise der bliver kigget på dette i den nærmeste fremtid, men fordi jeg ikke kan fortælle dig, hvordan og hvornår.

Vi er dog opmærksomme på udfordringen med betalinger til udlandet.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Der er noget, jeg ikke forstår. I gennemsnit overfører jeg 1 daglig betaling til udlandet(udenfor EU), uden problemer. Måske gør jeg noget forkert, men modtagerne er tilfredse.
Hej Erik :)

Min formulering var lidt svag.
Du kan godt betale til udlandet, men ikke til udenlandske banker.

Jeg beklager min formuleringen og forvirringen omkring, hvem man skal danne betalingsfilen til.