Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




e-conomic lagerstyring > woocommerce beholding

0
Hej

Jeg ligger ind med følgende udfordring.

Vores webshop (Woocommerce) er sat op med e-conomic integration som synkroniserer ordrer, produkter osv.

Vi mangler dog at e-conomic også sender lager beholdningen til woocommerce så denne kan vises på webshoppen. Ikke for at denne skal vises styk vis, men hvert fald på lager eller ikke på lager.

Er der en kort forklaring til opsætning af dette, eller er der nogen som evt. kunne lejes til opsætning af dette.

 

På forhånd tak for svar.

Vh Sander
i Spørgsmål » Lager af (120 points)

1 Svar

Hej Sander :) 

Det er et rigtig godt spørgsmål du kommer med her og jeg forstår godt, at du gerne vil vise dette. 

Det er sådan, at det fra vores side er muligt. Spørgsmålet er bare om woocommerce, eller den partner, som har bygget integrationen, har lavet en mulighed for at vise dette. Jeg ved det er muligt. Dette kan nemlig vises i vores egen webshop løsning. Her er både antal og på lager/ikke på lager en mulighed. 

Derfor vil jeg sige, at du skal hive fat i den partner, som har lavet integrationen og spørge om de har denne mulighed og evt. om det er noget de er interesseret i at lave.

Integrationspartneren er meget velkommen til at skrive til API@e-conomic.com, hvis de ønsker teknisk hjælp til, hvordan de trækker dette ud af e-conomic.

Jeg håber mit svar giver mening for dig, ellers må du endelig sige til, hvis der skulle være ydeligere spørgsmål :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)