Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kontoplan - backup

0
Det virker totalt mærkeligt, at man kan eksportere sin kontoplan i et excel format.

Men economic understøtter ikke indlæsning af selvsamme format når der skal oprettes nye konti.

Det ville dælme være smart hvis Economic understøttede sit eget format ... ;-)

 

Jeg er "helt med på" at det er rart ved udlæsning at kunne se Type overskriften som tekst ... og import modulet kræver "brugerfjenske" koder ...

Meen man kunne jo kommer rundt om dette problem ved at tillade udlæsning af både Tekst + ID som separate søjler.
i Forslag » Andet af (820 points)

1 Svar

Hej Søren :)

Jeg er enig med dig, at vores import at kontoplanen sagtens kunne være bedre. Jeg har ikke en bedre forklaring end til dig end, at den funktion bare ikke er lavet bedre på kontoplanen.

Jeg vil dog spørge ind for at være helt sikker. Ønsker du, at eksport filen skal passe til en nyopstartet e-conomic aftale? Hvis dette er tilfældet, så kan du via en administrator (revisor, bogholder eller supporten hos os) få hjælpe til at kopiere kontoplanen fra en aftalen til en anden, så du slet ikke behøver at udlæse og indlæse en kontoplan.

Det kan dog også være du ønsker at kunne importere kontoplanen oven på en eksisterende kontoplan. Hvis dette er tilfældet, så har jeg ikke noget godt trick til at klare den nu, men så er det noget jeg skal tage med videre her internt, så vi kan snakke om det.

Jeg håber du vil hjælpe mig med at gøre det klart :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)