Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dynamiske felter i "Leverandørfaktura"

0
Hej

Jeg kunne godt tænke mig at det var muligt at indsætte dynamiske felter i teksten på leverandørfaktura, på lige fod med leverandørbetalinger.

Baggrunden er at vi modtager en del kreditnotaer; når de skal udlignes står faktura nummeret der ikke, selvom der er en kolonne til det. Hvis man i stedet kunne skrive fakturanummeret ind (%faknr) i teksten var det lige til at gå til. Men umiddelbart undrer det at det ikke allerede er muligt, der må være masser af andre anvendelser for dette.

C/
i Forslag » Andet af (560 points)

2 Svar

Hej Claus :)

Det er et rigtig godt forslag du kommer med her.

I forhold til at danne denne denne faste tekst, så er vi lige nu i gang med at kigge på muligheden for at automatisk at få fakturanummeret med i besked ved betalingsfiler. I den omgang kan jeg se der også er snak om at udbygge feltet for faktura, men det er ikke endeligt afklaret. Jeg vil derfor sætte forslaget som overvejes indtil nu.

Det jeg gør herinde er at snakke med vores udviklere og fortælle, at du ønsker feltet for faktura. Når vi har fået vendt det internt skal jeg nok vende tilbage her på indlægget og fortælle dig, hvordan det hele lander.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Claus :)

Jeg har fået snakket med vores udviklere omkring et felt til leverandørfaktura. Dette vil ikke komme med i første omgang. Hvis du har udfordringer i forhold til at lave kreditnota ud fra en leverandørfaktura, så kan du bruge tilbagefør funktionen på selve posteringen, så vil der ikke være udfordringer i forhold til at finde det rigtige fakturanummer. Det kommer ikke med i selve teksten, men den vil have fakturanummeret med under det felt til fakturanummer.

Hvis du er tvivl om, hvordan du bruger tilbagefør funktionen, så må du endelig sige til.

Ellers må du bare have en glædelig jul :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)