Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ledelsesrapportering

0
Hej Economic

Som revisor mangler jeg en samlet ledelsesrapportering af balance med følgende kolonner:

Realiseret for perioden

Budget for perioden/samme periode sidste år

Afvigelse for perioden

År til dato

Budget til dato/År til dato for foregående år

Afvigelse til dato

Ovenstående på en liggende A4 side

Kontakt mig gerne med spørgsmål hertil
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Søren :)

Jeg kan godt se du har flere punkter her, men de falder under samme fra min side. Det er helt sikkert relevant at kigge på, hvor gode vi er til at vise rapporter, hvilket jeg vil vurdere alle dine forslag ryger under.

Derfor er vi også i gang med at overveje et helt nyt rapportmodul. Det er noget vi vil kigge på til næste år og derfor er udvikling og derved nye forslag sat på pause. Det gode ved dette er, at det nye modul vil være mere opfattende og give rigtig mange løsninger på en gang.

Den dårlige nyhed er, at vi ikke ved, hvordan det hele lander endnu og jeg derfor ikke kan give dig et konkret svar i forhold til om alt dette vil blive muligt. Ydermere så betyder det også, at jeg vil afvise dit forslag for nu, da vi som sagt afventer den løsning, som der bliver kigget på i 2018.

Jeg håber du er forstående overfor, at vi ikke vil starte en lang proces omkring at udvikle på eksisterende rapporter, hvis vi allerede til næste kommer med helt nye rapporter.

Du skal dog have tak for at give din mening til kende her på vores forum. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)