Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Primotal

0
Min kunde savner virkelig at man kan trække en saldobalance med primotal. Man kan jo kun tage balancer inden for et regnskabsår, men hvis man bogfører den 1. dato i det nye regnskabsår - mange fakturaer er jo dateret de n1. i en måned - så får man ikke de rigtige primotal, for så er det jo primotal+bogførte tal pr. samme dato. I har tidligere skrevet at man kan se forskel på om det er et primotal eller en postering, men kunden skal jo ikke bruge kontospecifikation for at kunne se hvad der er hvad.

 

Jeg håber snarets I får det implementeret.

 

MVH
MM Administration & Bogføring
i Forslag » Andet af (860 points)

1 Svar

Hej og tak for din forslag :)

I forhold til at vise primotal i en saldobalance, så kan du godt dette, hvis det tidligere regnskabsår er afsluttet. Så skal du gå ind og trække rapporten og i sammenligning vælge 'primosaldo'. Hvis du gør dette, så vil du have alle primotal stående yderst til højre i rapporten.

Grunden til vi først viser primo ved afslutning er, at saldobalancen viser posteringer i en bestemt periode. Hvis der så ikke er lavet en afslutning, så er primo ikke dannet og derved vil den ikke fremgå i saldobalancen. Det vil der ikke blive lavet om på, men du kan som sagt sagtens se primo, hvis regnskabsåret er afsluttet for tidligere år.

Jeg håber derfor det kan hjælpe dig at ændre sammenligningen til primo :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)