Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




udlæsing af bilag

0
Hej

Jeg har netop fået smartindbox og fået en indscanning fra en leverandør. bilag fik jeg vedhæftet til min postering og det gik fint nok.

Når jeg står på min postering så kan jeg desværre ikke "vis bilag" så det åbner i et nyt vindue, den funktion virker ikke med bilag der kommer fra Ean indscanninger.

Kan forstå det ikke er sikkert at den kommer til at virker, men hvordan kan man så udlæse en faktura igen hvis man nu har vedhæftet et forkert bilag til en postering?
 

mvh

Rune
i Spørgsmål » Andet af (250 points)

2 Svar

Hej Rune :)

Jeg er ikke helt sikker på, hvor du kigger henne for at se dette. Som udgangspunkt burde du godt se en vedhæftet EAN faktura. Kan jeg lokke dig at beskrive, hvad du klikker på i programmet for at opleve dette?

Så må vi prøve at kigge på, hvad der er galt.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper
Nej, min knap virker desværre ikke så jeg kan udlæse bilaget på nogen måde.
mvh
Rune
Hej Rune og tak for at melde tilbage.

Jeg har fundet ud af, hvad problemet er :)
Normalt når man modtager en EAN faktura, så vil den 'rigtige' faktura være vedhæftet til selve EAN fakturaen. Det vil sige der typisk er to sider når du modtager via EAN.

Her kan jeg se du kun har EAN og det er derfor den ikke vil åbne. Det er noget teknisk med, hvordan dette bliver dannet i programmet.

Jeg vil høre om det kun er denne ene du har problemet med, eller om det er alle? Ydermere vil jeg høre om du udskiller bilaget, så det kun er første side, der kommer med?

Du kan løse problemet ved at vedhæfte en side mere. Det kan i teorien bare en blank side. Der skal bare være et 'rigtigt' billede og ikke blot en EAN.

Sig endelig til, hvis det ikke giver mening :)
Desværre oplever jeg aldrig den rigtige faktura kommer med når jeg indlæser e-fak.
Det er et generelt problem jeg har med bilagene, men ja det kan løses ved at indlæse et blankt dokument. jeg udskiller dem ikke.

Nu kan jeg i hvert fald udlæse bilaget, så det er positivt :-) tak
Hej igen :)

Jeg har tjekket lidt op på, hvad der kan være grund til, at du ikke modtager PDF'en sammen med.
Der er umiddelbart to ting som gør, at dette kan ske.
Enten så vedhæfter afsender ikke PDF'en og hvis de ikke gør det, så kommer den selvfølgelig ikke med.

En anden grund kan være, hvis din PDF'en er meget stor, så kan den også ryge fra. Jeg ved ikke om det kan være med at forklare, hvad der sker :)

Hej Jesper

jeg vil prøve at forklare det lidt nærmere. Normalt fungere det fint, men når bilaget kommet fra Indscanning via EAN nummer så virker funktionen ikke.

Jeg har vedhæftet et billede og markedet den knap der ikke fungerer

 

 

 

Spørgsmål af (250 points)
Hej Rune :)

Jeg beklager jeg ikke har vendt tilbage på dit svar. Det er sådan, at når du trykker 'svar' på dit eget indlæg, så svarer du egentligt dig selv og derfor får jeg ikke besked.
Jeg vil dog sige, at det er vores platform, der ikke er optimal, men til en anden gang må du meget gerne kommentere direkte på mit svar, så ser jeg det med det samme :)

Til trods for det, så går jeg løbende alle ikke afsluttede indlæg gennem, så jeg plejer at fange dem alligevel, hvilket var tilfældet er. Det betyder bare, at der godt kan gå lidt tid.

Men tak for at følge op på svaret. Jeg har testet og det virker hos mig. Det er ikke verdens pæneste billede, der bliver dannet, men du kan trods alt godt se det.

Oplever du det samme hos dig? :)