forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Hvordan bogfører jeg køb af virtuelt kursus hos firma i USA?

0

Jeg har købt et online kursus, i form af en række videoer, hos et amerikansk firma. Betalting var i USD og på ordrebekræftelsen står der:

Subtotal (1 Items): $1500.00
Discounts: - $0.00
Shipping and Handling: $0.00
Taxes: $0.00

Order Total: $1500.00

Mit spørgsmål går nu på hvilken konto skal det bogføres under OG hvilken momskode skal anvendes? Det er betalt med mit firma mastercard, så pengene er blevet trukket på firmaets bankkonto.

spurgt 11 Nov i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af softwareahead

1 Svar

Hej.

Jeg kan godt vejlede dig, men for din egen skyld, og her tænker jeg på dit fremtidige virke som selvstændig, synes jeg, at du skal sætte dig ind i momsreglerne via SKATS hjemmeside. Ellers kommer du på et eller andet tidspunkt i knibe. Egen viden er altid mere valid end andres, fordi man selv har ansvaret for at undersøge problemet. Ellers bliver du nemt som en af de personer, man ofte ser i TV eller hører i radioen, der er så stolte over deres egen uvidenhed. Men uvidenhed er ingen undskyldning, når man vil drive selvstændig virksomhed. Der er det loven og det omgivende samfund, der sætter grænserne.
besvaret 12 Nov Bogføringshjælp af Erik Jensen
løst× 4
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.