Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fordelingsskabelon

+2

Hej.

Jeg har chattet lidt frem og tilbage med de flinke hjælpsomme unge mennesker der gør hvad de kan.

Vi er dog blevet enige om, at det kan være en fordel at fordelingsskabelonerne under selve bogføringen kunne blive lidt længere end de 25 linier der er muligt pt.

Superkladden og stående kassekladde kan ikke opfylde mit behov til bogføringen. Det kunne være dejligt at kunne gemme en fordelingsskabelon med mere end 25 fordelinger. Jeg er tit stødt på det, så jeg synes ikke det er et enkeltstående problem.

Venlig hilsen Anette

i Forslag » Andet af (140 points)
status opdateret af 🔒
Jeg har samme problem... kan fordelingsskabelon ikke være på mindst 50 fordelinger.
Hej Raketten ;)

Forslaget er stadig under bearbejdelse herinde, så der er ikke noget i nyt i sagen. Jeg vil af ren nysgerrig høre, hvornår du laver en fordeling på 50 linjer?

Det i min verden rigtig mange og derfor vil jeg høre, hvilke senarier man skal lave disse lange fordelinger? :)
Jeg laver dem når vi får indbetalinger fra Mastercard og andre kort der ikke er Dankort. Jeg skal jo fordele dem når vi får beløbet ind fra Teller/Nets.
Med venlig hilsen Raketten :-)
Jeg kan godt se, hvad du mener i forhold til dette. Specielt, hvis man kører debitorstyring ind over.

Jeg vil dog antage, at betalinger via fx mastercard er forskellige debitorer og beløb fra gang til gang og det derfor ikke er en fast fordeling. Her skal du vide, at du kan lave fordelingen uden om fordelingsskabelonen. Hvis du opretter posten på banken (eller hvad du nu vælger), og så trykker på 'gem og fortsæt', så laver du også en fordeling på denne måde. Den kan dog ikke gemmes til næste gang, men det er en mulighed du kan bruge allerede nu :)

Det var blot en lille bonus info, der måske kan hjælpe dig.

Hej Anette og Raketten,

Antal linjer i fordelingsskabelonen er blevet udvidet til 100 linjer. 

Jeg håber det kan hjælpe jer i jeres daglige brug af programmet. 

Rigtig god dag smiley

2 Svar

Hej Anette :)

Jeg forstår godt din problemstilling i forhold til at ville bruge mere end 25 linjer i fordelingen.

Derfor vil jeg gerne prøve at tage dit forslag med videre til vores udviklere og tage en snak omkring, hvad vi kan gøre. Det betyder ikke jeg kan love dig det er noget vi vil lave, men som sagt vil vi vende den internt.

I forhold til at skulle præsentere dette for vores udviklere, så er det altid godt at have en historie eller nogle argumenter med for at få det accepteret. Derfor vil jeg høre om du er frisk på at komme med et konkret eksempel på, hvornår du skal bruge end 25 linjer og evt. også, hvorfor den stående kladde ikke virker.

Hvis du vil hjælpe mig med det, så har jeg lidt mere at skyde med, når jeg præsentere dette videre herinde :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Lignende indlæg: 

25375

Hej Anette,

Nu er det efter længe siden du kom med dette forslag. Herinde fra har vi snakket om, hvad vi skal gøre. I forhold til at lave flere linjer, så er den forbedring sammenlignet med de andre vi har under 'overvejes' ikke den største. Det er heller ikke en af dem vi har hørt allermest til. 
Derfor vil jeg for nu vælge at lukke ned for den. Jeg kan sagtens se, at de ville være bedre med flere linjer, men vi kan skabe mere værdi andre steder og derfor vil vi starte med at fokusere der.

 Du skal dog have tak for at skrive herinde. Det er altid første skridt på vej mod en forbedring. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)