Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




udskriftsmuliheder i eco

0

Jeg er tidligere kommet med simple, men effektive forbedringsforslag til udskriftsmuligheder.

 Nu læser jeg i svar til Britta; spurgt 6 Jul i Forslag » e-conomic generelt af Britta-MemoryTours, at der lys forude, Mit forslag er, at det bliver primo 2018 og ikke som citeret nedenfor: ”Planen er lige nu, at vi skal kigge på dette modul i løbet af 2018”

besvaret 5 timer siden Forslag af ☺Jesper Mieritz  Vi går lidt og afventer en løsning fra Visma, som er vores ejere. De har nemlig et udvidet rapportmodul, hvor man kan brugerdefinere sine rapporter. Snakken har gået på, hvornår dette skulle komme til e-conomic og derfor også om vi skal sætte udviklingen af vores egne rapporter indtil da. 
Planen er lige nu, at vi skal kigge på dette modul i løbet af 2018,

Jørgen Svane, 1182662 og 1178983

NB: hvordan giver man et forslag en stemme

i Forslag » Andet af (230 points)

1 Svar

Hej Jørgen :) 

Tak fordi du kommer med din stemme omkring vores planer. I forhold til, hvornår dette kommer, så vil jeg gerne give det videre, at du ønsker dig dette tidligere, men primo 2018 kan jeg allerede nu sige ikke har så gode udsigter. Hvis der skulle ske noget nyt omkring at rykke det frem, så skal jeg selvfølgelig nok give dig besked her på indlægget.

I forhold til at give en stemme, så kan du se det her: 

Dette skulle du meget gerne kunne se på alle forslag, så kan du lige klikke pil op. Så kommer der et +1. Det er måden man stemmer på :) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)