Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valuta og kurs til Autobank

+1

Hej,

Det ville være fedt, hvis den originale valuta og den benyttede kurs fra banken kom over i Autobank!

Eks. på hvad der ønskes:

Vi har købt en vare og betalt USD 100 for den. Banken har brugt kurs 637,45 (som aldrig er den samme som den e-conomic bruger). I kontoudtoget fremgår beløbet som DKK 637,45.

Når overført med Autobank, fremgår det i kassekladden som USD 100 og i kurs feltet er insat bankens kurs for transaktionen: 637,45

Mvh

Henrik

i Forslag » Andet af (180 points)

1 Svar

Hej Henrik :)

Det du beskriver her har været et stort emne her på vores forum og internt i e-conomic.

Der har været meget snak og frem og tilbage og vi kan hurtigt blive enige om, at det giver mening og der er stor efterspørgsel på dette.

Indtil videre har vores udviklere ikke prioriteret at lave dette, da det er en kæmpe opgave. Du skal vide, at det er noget jeg løbende vil forsøge at præsentere, da jeg er helt enig. Det er dog ikke så længe siden vi sidst snakkede om det, så jeg vil for nu afvise dit forslag.

Projektet er så stort, at det ikke er noget vi kan presse ind eller tilpasse i planerne. Det er noget der skal planlægges helt oppefra.

Næste gang der bliver taget stilling til så store opgaver og planlægning, så har jeg ideen klar. Det betyder at ideen ikke er smidt ud, men at det ikke er noget vi vil kigge på i den nærmeste fremtid.

Derfor vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke for nu.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)