Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilføjelse i App

+1

Hej

Jeg er den glade bruger af e-conomic - det er super godt!
Men jeg har lige et par ting som kunne være fedt at få tilføjet hvis det kan lade sig gøre. 
Jeg bruger appen RIGTIG meget da jeg har et mobilt cykelværksted. Og alle mine kunder bliver lagt ind i programmet. Kan man ikke lave det sådan, at nå jeg fx går ind på en kunde og kan trykke på tlf. nr. at man så kan ringe op til kunden? Samme med e-mail og evt. adresse, så den går over i google maps?

Lasse

i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej Lasse :)

Først og fremmest er så er det super godt at høre du er glad for e-conomic.

I forhold til appen, så er det på plakaten at kigge på at kunne ringe direkte til kunden og sende mails derinde fra. Den den med at kunne slå kunden op på maps er ikke helt godkendt endnu, men det er en rigtig god ide, så jeg vil ikke afvise den også kommer med. Den funktion kan jeg dog ikke love dig vil komme. Jeg har dog nævnt det for de personer som sidder med appen, så de har det med i deres overvejelser.

De to andre er som sagt en del af planen og derfor vil jeg sætte dit forslag som planlagt.

Jeg skal nok opdatere på sagen, når jeg ved mere :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det glæder jeg mig til. Tak for svar
Hej Lasse :)

Det er nu muligt at ringe til sine kunder inde fra appen af. Email er ikke kommet på endnu, men så er vi halvvejs ;)
Hej Jesper

Det har jeg allerede brugt. Det er super, virkelig godt. Kommet en SMS funktion også?
Nej, det er ikke en del af planen på nuværende tidspunkt.
Jeg kan sagtens se ideen i det, men jeg vil hellere være ærlig at sige, at dette ikke vil komme med i den nærmeste fremtid. Vores app team har en del ting i gang, som de skal være færdige med inden dette vil komme med i planen og derfor vil jeg ikke love dig noget. Jeg skal dog nok give beskeden videre til dem, så de kan have den med i deres fremtidige overvejelser :)

Hej Lasse,

Jeg ved ikke om du allerede har opdaget det, men du kan nu også sende en mail direkte inde fra appen ved at trykke på kundens mail.
Oven i det kan du nu også se deres adresse på Google Maps.

Jeg håber det fungerer på den måde du ønskede. Mange tak for din feedback. Det er meget værdsat. 
Rigtig god dag smiley