Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indtastning af GS1 oplysninger

0
Hej E-conomic

Vi ønsker at tillægge hver vare flere informationer (GS1) end der umiddelbart er plads til lige pt. er der en løsning som vi endnu ikke har set, eller ville det være muligt selv at kunne tilføje flere dimensioner på produktet?

På forhånd tak

Mvh

Jesper Nørgaard
i Spørgsmål » Lager af (120 points)

1 Svar

Hej Jesper :)

 

I forhold til at lave længere beskrivelser, så har jeg et bud. Alt afhængigt af, hvordan i arbejder, så kan dette måske hjælpe jer.

Du kan ud for hver enkelt vare lave en note.

Denne note kan have en beskrivelse op til 5.000 tegn mod de 500, der er inde på selve varen.

Der er kort beskrivelse af noter her. Det kan hjælpe lidt med at vise, hvordan det virker :)

Vil 5.000 være nok, og vil i kunne bruge noten? - Hvis ikke det kan bruges, så må du meget uddybe, hvorfor denne løsning ikke er god.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Det kan desværre ikke bruges, da vi ville have behov for at kunne deferentiere og lave udtræk over den enkelte dimensioner på den enkelte vare. Herunder flaskevægt, dimensioner på papkasse, alkohol procent osv.

Ville det være muligt at få tilføjet flere dimensioner i den forstand?
Du kan med vores lagermodul tilføre vægt til en vare. Jeg ved ikke om det kan betragtes som en flaskevægt.
 
Ellers er der ikke mulighed for at tilføre ekstra dimensioner i den forstand. Du kan dog bruge de felter, der er på varen som du vil. Fx et stregkodefelt kan bruges til at angive en alkohol procent.
Jeg er klar over du ikke kommer til at ramme en optimal løsning, men ekstra dimensioner er ikke som sagt ikke en mulighed.
Er det noget der kunne tilføjes i nærmeste fremtid. Tænker ikke umiddelbart det er et specielt stort arbejde at gøre det muligt for brugeren at tilføje x-antal dimensioner. Herunder mulighed for at exporterer informationer ud og ind fra excel.

Se frem til at høre fra jer

Mvh
Jesper Nørgaard
Det er ikke en del at planen at tilføre ekstra felter/dimensioner.
Vi har mange forskellige forespørgsler på felter, som folk ønsker, men de er tit meget specifikke, hvilket det også lyder til dine felter er.
Vores problemstilling er, at vi ikke kan lave alle felter og hvilke felter er så vigtigst?

Her har vi valgt at lave de mest brugte felter. Et specifikt felt til fx. alkohol procent er noget jeg vurdere er brugbart for størstedelen af vores kunder og derfor vil jeg afvise at lave så specifikke felter.

Jeg håber min forklaring giver mening for dig :)
Jeg har ikke ønsker om bestemte felter. Jeg ønsker derimod at man som bruger selv kan tilføje flere felter og døbe dem efter behov.
Men det er rigtig forstået at det ikke er noget som i indfører i nærmeste fremtid?
Helt kort, så ja, vi vil heller kigge på at lave brugerdefinerede felter i nærmeste fremtid.
Der bevæger vi os hen i mod opgave, der er meget krævende ret teknisk. Det ville ellers være super smart at kunne dette, men det er ikke noget vi har i vores udviklingsplan på nuværende tidspunkt.
Hej Jesper
1423 kan naturligvis ikke bruge stregkodefeltet til andet end stregkoder!!!!!!!!!
mvh
Finn
e-consultic.dk