Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføring i banken

+1

Når man bruger bankafstemning til bøgføring ville det være rart man kunne vedhæfte bilag enten fra PC eller ubehandlede inden de ud læses over i kassekladden

 

Samme forespørgsel findes på lignende indlæg:

23006 (+1)

 

i Forslag » Andet af (150 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan godt se ideen i det du siger, hvis der skal behandles en masse finansbilag.

Det er dog ikke en funktion vi har haft særlig stor efterspørgsel på. I forhold til bankafstemningen, så er der andre funktioner, som vil skabe værdi for en større mængde af kunder end denne. Det er i hvert fald den konklusion jeg kan lave ud fra efterspørgslen. Derfor vil jeg til at starte med afvise dit forslag på den baggrund. Hvis vi oplever en større efterspørgsel efter det du beskriver, så vil jeg igen tage sagen op og lave en ny vurdering.

Du skal dog have tak for at dele dine ideer. Det er altid første skridt. Hvis flere kunder bakker ideen op, så vil jeg som sagt vurdere sagen igen. For nu sættes indlægget som implementeres ikke :)

Rigtig god weekend.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg er enig i at mulighed for at tilføje bilag, i arbejdsgangen inden "kladden" i bankafstemningen overføres til den rigtige kladde, vil spare tid.
Nu skal man huske at gennemgå kladden endnu engang for at se om finansbilag skal vedhæftes.

Jeg har en del valutaposteringer. Tidligere forsøgte jeg bogføre disse i bankafstemningskladden.
Dette har jeg dog mere eller mindre opgivet, da disse posteringer bliver alle konverteret til DKK under overførslen, hvilket skal kilde for fejl og skaber mere end dobbeltarbejde.

Jeg er klar over at du siger disse funktioner ikke implementeres, men håber at mine konmmentarer forstærker ønsket om at vedhæfte bilag under bankafstemningsafbejdsgangen.

Indtil videre er jeg meget tilfreds med hvordan bankafstemning er blevet, da den sparer mig for del af bogføringsarbejdet og formindsker fejl under indtastning.

Jeg har tidligere ønsket bankafstemning for udenlandske valutaer, da jeg også har bankkonti i andre lande.
Dette ønske blev dog afvist for nogen år siden, men er dog noget der ville give mig betydelige tidsmæssige besparelser i bogføringsarbejdet.
Hey Reynir.

Det betyder helt sikkert noget du går ind og giver mening til kende. Jeg vil sige, at der stadig ikke er ligeså stor efterspørgsel efter dette som andre forslag, men jeg vil gerne belønne aktivitet og engagement, så derfor tager jeg forslaget med videre til vores udviklere.
Derved ikke sagt forslaget er accepteret, men jeg vil sætte det som overvejes indtil jeg har snakket med dem.

I forhold til problemet med valuta, så erkender jeg dette er et punkt, hvor vores bankafstemning ikke kan følge med.
Det er et forslag jeg før har præsenteret, men for nu er det ikke et forslag vores udviklere vil arbejde videre med og derfor er dette ikke noget du skal forvente i den nærmeste fremtid.

Jeg vil dog gerne undersøge mulighederne for at vedhæfte bilag direkte i bankafstemningen.

Har I et godt bud på en måde dette skal fungere? Altså, hvordan det vil kunne implementeres. Det er jer brugere, der sidder med den daglige arbejdsgang og derfor vil jeg og påstå, at i altid vil have en bedre ide om, hvordan tingene skal fungere bedst muligt.
Jeg ville derfor værdsætte, hvis i vil komme med et eller flere bud på, hvordan vi bedst muligt laver en løsning til at vedhæfte bilag. Så vil jeg tage dette med, når jeg skal præsentere det for vores udviklere.
Hej igen begge to :)

Jeg har fået vendt sagen med vores udviklere igen.

Selvom jeg godt kan se det er nemmere at kunne vedhæfte direkte inde fra bankafstemningen, så er det blevet besluttet, at vi ikke vil arbejde hen i mod en løsning, hvor dette kan lade sig gøre. Vi har en masse spændende ting på tegnebrættet for 2018 og derfor har prioriteret været, at dette forslag ikke komme over det vi på nuværende tidspunkt har liggende af nye smart moduler og andre brugerønsker.

I skal dog have tak for at bidrage til vores program og jeg håber i får en glædelig jul :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)