forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart Inbox - Leverandør nr./navn

+2

Jeg sidder og bruger Smart Inbox, og synes egentlig at det virker fint. Jeg savner måske lidt, at den på en eller anden måde skriver leverandør navnet. Den skriver kun leverandør nr. Jeg kan ikke numrene på de forskellige leverandører i hovedet. Og jeg vil jo gerne være sikker på at den vælger den rigtige leverandør. Er det noget der bliver arbejdet på? Eller skal jeg kunne alle mine leverandør nr. i hovedet? :)

spurgt 26 Okt, 2017 i Forslag » Indscanning af Mikael Kristensen (290 points)

2 Svar

Hej Mikael :)

Det er et rigtig godt forslag du kommer med her og det er noget vi har planlagt at kigge på.

Hvis alt går efter planen, så kan vi godt forvente, at dette bliver synliggjort allerede her i 2017.

Derfor vil jeg sætte forslaget som planlagt. Når der sker noget nyt i sagen, så skal jeg nok komme med en opdatering her på indlægget.

Rigtig god dag :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du en god ide til, hvordan vi kan gøre vores bankafstemning endnu bedre?
- Skriv din ide her
besvaret 14 Nov, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (46,220 points)
Hej igen Mikael :)

Det er nu muligt at se leverandørnavnet lige under nummeret, når det vælges i smart inbox :)

Rigtig glædelig jul

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du en god ide til, hvordan vi kan gøre vores bankafstemning endnu bedre?
- Skriv din ide her
besvaret 22 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (46,220 points)
i gang× 2
løst× 100
besvaret× 191
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.