Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Beholdningskonti

0
Hej

 

Jeg har netop talt med jeres supporter Amanda, som var meget hjælpsom, uden dog at kunne løse mit problem.

Sagen er den at jeg har en Eurokonto, når jeg laver beføring på denne, er det ikke hensigtsmæssigt at få vist beholdningen i DKK. For at se om banken stemmer, skal jeg så over i raport og kigge under den pågældende konto.

Mit store ønske er derfor, at beholdningskonti kan vises i en pågældende kontos valuta.

Ud over det, synes jeg det er lidt besværligt at oprette "forumindlæg"

Det ville være smart, hvis man som abonnent kunne gå direkte til dette forum, uden at foretae yderligere et login. (der er i forvejen, så mange logins man skal huske)

 

mvh

Svend
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Svend :)

Først og fremmest så er jeg meget enig i, at det ville smart, hvis forum og login til applikationen var koblet sammen. Det er noget jeg har undersøgt mulighederne for. Som vores platform for forum er bygget op lige nu, så er det ikke muligt at gøre dette. Vi går herinde og overvejer mulighederne for at skifte platform på forum og i den forbindelse kan det være der kommer bedre mulighed for at koble det sammen. Det bliver dog ikke lige nu og her.

I forhold til din forespørgsel, så vil jeg høre, hvor du går hen for at se om banken stemmer?

Jeg er helt med på, at visningen i e-conomic i rigtig mange tilfælde vil være i aftalens grundvaluta, som typisk er DKK. Specielt i bankafstemningen, det kan være her du kigger, har der været ønske om bedre mulighed for at arbejde med valuta. Det er dog sådan, at vi i 2018 havde planlagt at kigge på forbedring af lige præcis bankafstemningen. De planer er dog blevet rykket ud fra en ny prioritering. Ikke at du kan bruge den information til det helt store, men jeg håber det kan give et lille indblik i, hvordan vi står i forhold til at forbedre lige præcis bankafstemningen.

Som sagt må du meget gerne sige til, hvor du kigger. Hvis det er i bankafstemningen, så kan dog allerede sige nu, at der ikke er lagt en plan for at ændre dette på nuværende tidspunkt.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hvis man anvender faste valutakurser og er lidt Excel-nørdet, kan man rimelig simpelt lave en work-around til bankafstemningen.
Helt enig, Erik. Det er godt alternativ til de manglende muligheder i applikationen :)