Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Autobank (Danske Bank) og FIK indbetalinger

+1
Har lige fået Autobank mellem e-conomic og Danske Bank, sådan at bankens posteringer leveres ind i economic med et klik. Superfedt !!

Mindre fedt var det så, ja jeg måtte konstatere, at det ikke kan håndtere FIK indbetalingerne - så selvom jeg har autobank, skal jeg alligevel logge ind i min business online og eksportere fik-betalinger og importere dem i e-conomic særskilt. [Sur smiley med strithår]

Man kan næsten ikke tro det forholder sig sådan - men efter en halv time i supporten lod jeg mig overbevise om det.

Vi er et revisionsfirma, og jeg anbefaler e-conomic i stor stil til mine kunder og er generelt glad for det, og største fokus p.t. er strøm til til bogholderiet. - så det her dur bare ikke.

Mit forslag er derfor, at I får automatiseret konteringen af FIK kort oplysningerne som er i de bankfiler der kommer ind via autobank.

Mvh Søren Møller-Jensen
i Forslag » Andet af (130 points)
lukket af 🔒

Hej Søren,

På baggrund af den store efterspørgsel vi har haft på muligheden for at 'fange' FI-informationer i AutoBank, så har har vi nu udviklet på denne del. 

Det vil fungerer på den måde, at en FI-linjen vil blive taget ind som en regel, når der kigges efter forslag til indbetalingen. Der bliver kigget efter bogførte salgsfaktura og kundenumre. Hvis en af de to kan findes, så vil der udlignes herefter.

Jeg tror og håber på, at det er noget, der kan gøre jeres hverdag og arbejde med bankposteringer hurtigere og nemmere.

Rigtig god dag smiley 

1 Svar

Hej Søren :) 

Jeg er helt med på din problemstilling her og jeg er helt enig i det du beskriver. 

Det er allerede en sag jeg er lidt i gang med at kigge på herinde. Jeg har præsenteret det for vores udviklere, hvor ideen blev accepteret. Næste skridt er så, at det skal planlægges og gennemføres. Så langt er vi ikke endnu, men det er noget vi gerne vil arbejde videre med. 

Sagen er før beskrevet på dette indlæg og jeg vil derfor lukke dette indlæg med henvisning til den sag vi har på andet forslag. Det gør det nemmere at have et overblik herinde på forum. 

Når der kommer mere information omkring sagen, så vil jeg opdatere på det indlæg jeg har henvist til :) 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)